🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  3. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  5. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44729.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل امنیت جیمیل را برای مبارزه با حمله های فیشینگ ارتقاء می دهد

گوگل به تازگی چندین قابلیت امنیتی جدید به سرویس جیمیل اضافه کرده تا کاربرانش را از ایمیل های اسپم و حمله های فیشینگ مصون نگه دارد. اگر چه گوگل در این خصوص توضیحات زیادی ارائه ...

گوگل به تازگی چندین قابلیت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - امنیتی جدید به سرویس جیمیل اضافه کرده تا کاربرانش را - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از ایمیل های اسپم و حمله های فیشینگ مصون نگه دارد. اگر چه گوگل در این خصوص توضیحات زیادی ارائه نکرده، اما منابع خبری حدس می زنند که این اقدام - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در واکنش به حمله فیشینگی که اوایل این ماه در سرویس های گوگل اتفاق افتاد، صورت گرفته است.

این حمله که افراد زیادی قربانی آن شدند، در قالب یک فایل Google Docs آلوده ارسال می - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شد و تلاش می کرد تا به حساب کاربری جیمیل کاربران نفوذ کند. بنابراین گوگل پس از این حمله سریعا دست به کار شد و تصمیم گرفت که امنیت سرویس ایمیلش را بیش از پیش ارتقاء بدهد.

گوگل تخمین زده که بین 50 الی 70 درصد ایمیل های جیمیل اسپم هستند

در راستای این موضوع، گوگل از یک مدل یادگیری ماشینی کمک گرفته که می تواند مانع دریافت ایمیل های اسپم شده و پیام های فیشینگ را بهتر تشخیص بدهد. کمپانی مذکور تخمین زده که بین 50 الی 70 درصد ایمیل - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های دریافتی در جیمیل اسپم هستند و سیستم جدید می تواند - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دقت 99.9 درصد آن ها را مسدود نماید. سیستم یادگیری ماشینی که از آن صحبت می کنیم جهت مبارزه با حمله های فیشینیگ، با Google Safe Browsing همکاری می کند.

Safe Browsing به طور - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گزینشی بعضی ایمیل ها (کمتر از 0.05 درصد از آن ها) - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را برای اسکن وجود فیشینگ انتخاب می کند. سپس در صورت مشاهده لینک های مشکوک، این موضوع را با پیام هشدار به کاربران اطلاع می دهد. مضاف بر این کاربران G Suite از این پس بابت پاسخ دهی به افراد خارج از شرکت خود پیام هشدار دریافت خواهند کرد.

و در نهایت گوگل اعلام کرده که جیمیل حالا با جدیت بیشتری به اسکن فایل های پیوست ایمیل ها می پردازد تا بتواند از نفوذ باج افزارها و بدافزارها به سیستم کاربران جلوگیری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone