🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44730.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تقدیر اتحادیه اروپا از فیسبوک برای مبارزه با نفرت پراکنی در فضای مجازی

کمیسیون اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که در حال حاضر فیسبوک تنها شرکتی است که به طور موثر با پدیده تنفر پراکنی در فضای مجازی مبارزه می کند. توییتر و یوتوب با فاصله ای زیاد ...

کمیسیون اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که در حال حاضر فیسبوک تنها شرکتی است که به طور موثر با پدیده تنفر پراکنی در فضای مجازی مبارزه می کند. توییتر و یوتوب با فاصله ای زیاد پشت سر این شرکت قرار می گیرند.

بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا در سال گذشته علاوه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر افزایش تلاش های خود در مقابله با پخش اظهار نظرها و پیام های تنفر آمیز در اروپا، برخی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از الزامات داوطلبانه کمیسیون مورد اشاره را نیز پذیرفته و به اجرا گذاشته است.

کمپانی های تکنولوژیک هنوز فاصله قابل - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توجهی تا نقطه مطلوب دارند

اتحادیه اروپا تلاش دارد با همکاری کمپانی های بزرگ اقدام موثری را در کاهش نفرت پراکنی در فضای به انجام برساند. قرار است این کار از طریق مسدودسازی محتواهای متنی، صوتی و ویدیویی با موضوعات نژاد پرستانه، خشونت طلبانه و افراط گرایانه انجام گیرد.

البته عموم کمپانی های تکنولوژیک هنوز فاصله زیادی تا نقطه مطلوب دارند. یک بررسی ۲۴ ساعته در اواخر سال قبل میلادی توسط کمیسیون اروپایی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نشان می دهد که از میان تمام گزارش های رسیده توسط کاربران، تنها ۴۰ درصد از آنها مورد بررسی قرار می گیرند و از این میان نیز فقط ۲۸ درصد از محتواها نامناسب تشخیص داده می شوند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شش ماه بعد بررسی مشابهی به انجام رسید که نشان داد حالا حدود ۵۱ درصد از گزارش ها مورد بررسی قرار می گیرند و نرخ مسدودسازی محتواهای نامناسب نیز به ۵۹ درصد افزایش - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یافته است.

آمارهای تفکیکی نشان می دهند که فیسبوک با بررسی بیش از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ۵۸ درصدی مطالب و نرخ شناسایی بیش از ۵۰ درصدی در رتبه نخست مبارزه با نفرت پراکنی قرار می گیرد، در حالی که این اعداد برای توییتر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به ترتیب - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برابر با ۴۳ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و ۳۹ به ثبت رسیده است.

علاه بر این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها، برخی کشورهای اروپایی همچون آلمان به دنبال وضع قوانینی هستند که مطابق آنها، کمپانی های دارنده شبکه های اجتماعی در صورت عدم موفقیت در مبارزه با محتواهای مروج نفرت با جریمه های سنگین مواجه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone