🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44724.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

این گجت با استفاده از شبکه عصبی، کاری می کند که مانند حرفه ای ها عکس برداری کنید

ثبت تصویری زیبا و با کیفیت، به لطف موبایل های هوشمند ساده تر از هر زمان دیگری شده است؛ اما اگر بخواهید سطح کارتان را یک گام بالاتر برده و به سراغ دوربین های بدون ...

ثبت تصویری زیبا و با کیفیت، به لطف موبایل های هوشمند ساده تر از هر زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیگری شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است؛ اما اگر بخواهید سطح - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کارتان را یک گام بالاتر برده و به سراغ دوربین های بدون آینه یا DSLR بروید، چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرید. گزینه های مختلفی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - میزان فوکوس، سرعت شاتر، گشودگی دهانه لنز، ISO، بازه رنگی و بسیاری دیگر وجود دارد که متعادل سازی تمام آنها، نیازمند تمرین مداوم است.

اما حالا گجتی به نام Arsenal (که فعلاً در حال کسب سرمایه در وب سایت کیک استارتر است) از راه رسیده که سازندگانش مدعی شده اند تمام کارهای سخت را برعهده می گیرد و هر بار به شما در ثبت تصویری خارق العاده کمک می کند.

به این گجت می توانید به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عنوان نسخه به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مراتب پیشرفته تر حالت Auto در دوربین های معمولی نگاه کنید. اگرچه در این حالت، یک یا دو تنظیمات به صورت خودکار بهبود می یابد، Arsenal آمده تا 18 فاکتور مختلف را به صورت خودکار دستخوش تغییر و شما را از اعمال تنظیمات بی نیاز کند. علاوه بر این، گجت مورد اشاره از شبکه عصبی استفاده می کند تا نقطه ای که در عکس برداری از آن هستید را شناسایی نموده و سپس به مقایسه آن با دیتابیس تصاویر عکس برداران حرفه ای بپردازد.

رایان استوت، سازنده Arsenal می گوید که مخاطبانی مشتاق برای این تکنولوژی وجود دارد و مسلماً استقبال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از کمپین کیک استارتر این گجت هم حرف های او را اثبات می کند. در حال حاضر، این کمپین موفق به دریافت 700 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هزار دلار سرمایه عمومی شده که به مراتب از هدف گذاری اولیه 50 هزار دلاری آن بیشتر است. شاید با این موفقیت، کمپانی های سازنده دوربین های عکاسی به زودی به این نتیجه برسند که استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی های این چنینی، ارزش امتحان کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone