🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44731.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نرم افزار تشخیص چهره دانشگاه کمبریج، قادر به تخمین میزان درد در گوسفندان است

حیوانات نمی توانند به ما بگویند که چه زمانی در حال درد کشیدن هستند، بنابراین صاحبان آنها و دامپزشکان باید براساس نشانه هایی مشخص، به ناراحتی حیوانات پی ببرند. اما تشخیص میزان درد در حیوانات، ...

حیوانات نمی توانند به ما بگویند که چه زمانی در حال درد کشیدن هستند، بنابراین صاحبان آنها و دامپزشکان باید براساس نشانه هایی مشخص، به ناراحتی حیوانات پی ببرند. اما تشخیص میزان درد در حیوانات، حالا بسیار ساده تر از قبل شده است؛ زیرا محققان دانشگاه کمبریج با استفاده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از نرم افزار تشخیص چهره، قادر به تعیین میزان درد در گوسفندان هستند.

هنگامی که یک گوسفند درد می کشد، حالات چهره ای قابل پیش بینی از خود به نمایش می گذارد. در واقع، محققان اخیراً از سیستمی به نام «Sheep Pain Facial Expression Scale» رونمایی کرده اند که به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - راحتی، میزان درد گوسفندان را شناسایی می کند. با این همه، آموزش دادن انسان ها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای خواندن این حالات چهره، می تواند زمان بر باشد و اینجاست که کامپیوترها وارد صحنه می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شوند.

محققان به همین جهت کامپیوتری را برنامه ریزی کرده اند تا براساس تکنیک های تشخیص چهره انسانی، حالات صورت گوسفندان را شناسایی کند. در گزارش تیم دانشگاه کمبریج آمده: «رویکرد چند مرحله ای ما با تشخیص صورت گوسفندان آغاز می شود و سپس به تعیین نقاط عطف چهره، هنجار سازی و استخراج ویژگی های چهره منتهی می شود.»

سیستم کامپیوتری مورد اشاره تا به امروز قادر تشخیص صورت و سپس تخمین میزان درد در 9 نژاد مختلف از گوسفندان بوده است. دقت نهایی این سیستم، به 67 درصد می رسد که با تقسیم تعداد تشخیص های درست کامپیوتری بر تعداد کل گوسفندان مورد آزمایش قرار داده شده به دست آمده است. این نتایج مسلماً چندان حیرت انگیز نیستند اما تیم محققین باور دارد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که با افزایش دقت و اطلاعات، می توان گستره این سیستم را به حیوانات دیگر مانند موش، خرگوش و اسب هم افزایش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone