🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36591.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

حق انتشار اولین سلفی یک میمون به او تعلق نگرفت

به تازگی یک دادگاه فدرال در آمریکا برای بررسی شکایت یک ارگان برای استفاده بدون اجازه از سلفی یک میمون تشکیل شد و اعلام نمود که این شکایت منتفی است چرا که عکس‌های گرفته شده ...

به تازگی یک دادگاه فدرال در آمریکا برای بررسی شکایت یک ارگان برای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - استفاده بدون اجازه از سلفی یک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - میمون - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - تشکیل شد و اعلام نمود که این شکایت منتفی است چرا که عکس‌های گرفته شده توسط حیوانات جز اموال شخصی ‌آنها نبوده و به عموم انسانها تعلق دارد.

قانون کپی رایت شامل حال میمون‌ها نمی‌شود

داستان از این قرار است که سال ۲۰۱۱، یک عکاس مناظر طبیعی به نام «دیوید اسلیتر» برای عکس‌برداری به جنگل‌های اندونزی سفر کرد. او در این سفر به یک میمون بامزه به نام ناروتو - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - برخورد و سعی کرد که از وی عکس بگیرد. به همین دلیل تلاش نمود که نور و تجهیزات لازم را آماده کند تا بتواند عکس مطلوبی از ناروتو تهیه کند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان

این عکاس در حال آماده کردن تجهیزات خود بود که ناروتو دوربین را دستکاری کرد و بدین ترتیب اولین سلفی یک میمون توسط ناروتو ثبت شد. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - این سلفی‌ها توسط اسلیتر فروخته شد و پس از انتشار سروصدای زیادی به پا کرد.

این مسئله موجب شد که سازمان حمایت از حیوانات PETA (بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران) از عکاس شکایت کند. PETA مدعی شده بود از آنجایی که ناروتو این عکس‌ها را از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - خود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - گرفته است، حق فروش این تصاویر به او تعلق داشته و عکاس از اموال این میمون سوء استفاده کرده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان

دادگاه تشکیل شده برای این موضوع پس از شنیدن اظهارات دو طرف اعلام نمود:

«قوانین کپی رایت شامل این میمون نمی‌شود، چرا که قانون کپی رایت مختص انسان‌ها طراحی شده و نمی‌توان آن را به حیوانات نیز تعمیم داد. کسی نمی‌داند که آیا حیوانات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - علاقه دارند که از حق کپی رایتشان دفاع کرده یا یک حساب بانکی برای واریز پول عکسایشان باز کنند. به همین دلیل است که نمی توان آنها را جزو این قانون به حساب آورد.»

۲۵ درصد درآمد‌ حاصله از این عکس به ناروتو رسید

PETA در جواب به این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - قاضی اعتراض کرد و گفت که در هیچ تبصره‌ای از قانون کپی رایت آمریکا ذکر نشده که شاکی باید انسان باشد. با این حال اسلیتر حاضر شد ۲۵ درصد درآمد‌ش از عکس یاد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - شده را به حفاظت از میمون‌های هم نژاد ناروتو اختصاص دهد. این مسئله موجب شد که قضیه به خوبی تمام شود و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردستان استان کردستان - ارگان PETA از شکایت‌های خود دست بردارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone