🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36585.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

توقف فعالیت دفتر تهران سرآوا به دلیل حمله افراد ناشناس

دفتر تهران سرآوا در خیابان الوند از روز گذشته غیرفعال شده و این مسئله در شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد نظریه و شایعات مختلفی شده است. «علی سمساری‌لر»، مدیر روابط عمومی شرکت سرآوا در گفتگو با ...

دفتر تهران سرآوا در خیابان الوند از روز گذشته غیرفعال شده و این مسئله در شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد نظریه و شایعات مختلفی شده است.

«علی سمساری‌لر»، مدیر روابط عمومی شرکت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سرآوا در گفتگو با دیجیاتو علت توقف فعالیت شدن دفتر این شرکت را حمله افراد ناشناس به آن عنوان می‌کند:

«سحرگاه روز سه‌شنبه چهارم - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اردیبهشت، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - افرادی با تخریب در ورودی دفتر تهران سرآوا در خیابان الوند، وارد دفتر شدند. با حضور نیروی انتظامی و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیروی قضایی و انجام تحقیقات آنها، فعلاً فعالیت در این دفتر متوقف شده اما برای عدم توقف فعالیت‌های کلی شرکت سرآوا، در دفتر پارک فناوری پردیس مستقر هستیم.»

سمساری‌لر در مورد هویت افرادی که به دفتر سرآوا حمله کرده و باعث تخریب در ورودی شده‌اند، اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و ارائه جزییات بیشتر را به زمانی پس از تکمیل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تحقیقات موکول می‌کند: «فکر می‌کنم اگر توضیحات بیشتری دهیم، در روند تحقیقات تاثیر منفی بگذارد.»

پیش از ارائه توضیحات رسمی‌ از سوی روابط عمومی سرآوا، این فرضیه در فضای مجازی شکل گرفته بود که به دلیل مشکلات مالیاتی اکنون دفتر خیابان الوند سرآوا پلمب شده است اما سمساری لر با رد این شایعه، در پاسخ به آن می‌گوید: «اگر مشکل مالیاتی وجود داشت، باید تمام دفاتر سرآوا بسته می‌شد. درب ورودی شرکت تخریب شده و مشخصاً چنین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاری از سوی اداره مالیات انجام نمی‌شود. در حال حاضر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در دفتر پردیس فعالیت خود را ادامه می‌دهیم و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پس از اتمام تحقیقات، نتیجه را به اشتراک خواهیم گذاشت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone