🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36588.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا سامسونگ قصد عرضه گلکسی اس 9 اکتیو را دارد؟

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ طبق سنت هر ساله‌اش، قصد دارد نسخه‌ی جان سخت و مقاوم موبایل پرچمدارش یعنی گلکسی اس 9 اکتیو را به بازار عرضه کند. اگر کمپانی کره‌ای بخواهد روند هر ساله‌ را ...

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ طبق سنت هر ساله‌اش، قصد دارد نسخه‌ی جان سخت و مقاوم موبایل پرچمدارش یعنی گلکسی اس 9 اکتیو را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - به بازار عرضه کند. اگر کمپانی کره‌ای بخواهد روند هر ساله‌ را در زمینه عرضه این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - نسخه‌ در پیش بگیرد، به احتمال - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - قوی در تابستان امسال خواهیم توانست - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - گلکسی اس 9 اکتیو را در بازار تلفن های هوشمند پیدا کنیم.

به تازگی تصویری در فضای مجازی لو رفته که به نظر می‌رسد متعلق به گلکسی اس 9 اکتیو باشد و مشخصات این موبایل را معین کرده است. در ابتدای صفحه مشخصات، نام رمز SM-G893 به چشم می‌خورد. از آنجایی که گلکسی اس 8 اکتیو از شماره مدل SM-G892 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - استفاده می‌کرد و مدل گلکسی اس 7 اکتیو نیز SM-G891 نام داشت، کارشناسان باور دارند که این تصویر به گلکسی اس 9 اکتیو اختصاص داشته و حاوی اطلاعاتی درباره این گوشی جدید است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان

این گوشی درست مانند گلکسی اس 8 اکتیو از یک باتری به ظرفیت ۴۰۰۰ میلی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - آمپر ساعت بهره خواهد برد که از مدل استاندارد این پرچمدار ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر است.

سری اکتیو همواره باتری بزرگتری نسبت به پرچمداران استاندارد این شرکت داشته‌اند. این مشخصه به همراه بدنه‌ی سخت و محکم، از خصوصیات منحصر به فرد موبایل‌های سری اکتیو به شمار می‌رود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان

در حال حاضر ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای باتری یک گوشی، آنقدر هم بد نیست اما هواوی توانسته بدون تغییر در ظاهر موبایل و با یک طراحی ظریف به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - این ویژگی دست پیدا کند.

بر اساس شایعات بدست آمده، به غیر از باتری، تمامی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - مشخصات گلکسی اس 9 اکتیو با نسخه استاندارد همخوانی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - دارد و تفاوتی نکرده است. بدین ترتیب گلکسی اس 9 اکتیو از یک نمایشگر امولد ۵.۸ اینچی و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره خواهد برد. ضمن اینکه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در آن تعبیه خواهد شد. در این موبایل یک دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی و یک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی تعبیه شده است.

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی اس 9 ؛ بدنه‌ی آلومینیومی پیشرفته چقدر تاثیرگذار است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone