🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36586.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Kaspersky Battery Life؛ حفظ باتری، بالاترین اولویت

دیگر کاری نمانده که گوشی‌های موبایل امروزی از انجامش عاجز باشند. اما با وجود پیشرفت باورنکردنی این دیوایس‌های هوشمند، هنوز یک مشکل قدیمی در آن‌ها به قوت خود پابرجاست: مصرف زیاد باتری. فقط یک ساعت ...

دیگر کاری نمانده که گوشی‌های موبایل امروزی از انجامش عاجز باشند. اما با وجود پیشرفت باورنکردنی این دیوایس‌های هوشمند، هنوز یک مشکل قدیمی در آن‌ها به قوت خود پابرجاست: مصرف زیاد باتری.

فقط یک ساعت بازی یا گشت و گذار در اینترنت کافیست که شارژتان به نصف برسد و دلیل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این مصرف شدید باتری، عمدتا به اپلیکیشن‌های مورد استفاده‌تان بر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌گردد. بعضی اپ‌ها مثل ویز یا فیسبوک از لحاظ ساختاری مصرف شارژ بالایی دارند و فعالیت آن‌ها در پس‌زمینه می‌تواند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تأثیر بزرگی روی عمر باتری‌تان داشته باشد.

اما سؤال اینجاست که چطور باید اپلیکیشن‌های پر مصرف سیستم عامل را شناسایی کنیم؟ شاید یک راه بتواند استفاده از Kaspersky Battery Life باشد؛ محصولی از شرکت امنیتی مشهور روسی که به طور اختصاصی برای شناسایی و کنترل رفتار اپ‌های پرمصرف کاربرد دارد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

نحوه کار این اپ خیلی متفاوت از Greenify نیست. با اسکن اپلیکیشن‌های نصب شده در سیستم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عامل، آن‌هایی که پرمصرفند و مشغول به کار در پس‌زمینه را تشخیص می‌دهد و در صورت تمایل شما غیر فعال‌شان می‌کند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تا بتوانید از هدر رفت باتری جلوگیری کرده باشید.

طبیعتا بعضی اپ‌ها با وجود اجرا در پس زمینه کاربرد زیادی ندارند، بعضی‌ها هم بالعکس، به خاطر نوتیفیکیشن‌ها برایتان مهم است که حتما در پس‌زمینه مشغول به کار باشند. Kaspersky Battery Life بزرگترین کاربردش را اینجا نشان می‌دهد.

این اپلیکیشن می‌تواند برنامه‌های مهم را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از کم‌اهمیت‌ها تفکیک کند. بدین - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - صورت که اپلیکیشن‌های مهم را در یک لیست سفید می‌گذارد تا موقع بستن اپ‌های پرمصرف - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در روند کاری‌شان اختلالی ایجاد نشود. بنابراین با استفاده از این خصوصیت فقط جلوی فعالیت اپ‌هایی گرفته می‌شود که بیهوده از منابع باتری موبایل‌تان تغذیه می‌کنند.

Kaspersky Battery Life البته کاربردهای دیگری هم دارد. با داشتنش می‌توانید ظرفیت دقیق باتری موبایل‌تان را بفهمید و این که با غیر فعال کردن هر اپلیکیشن چند ساعت یا چند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دقیقه به عمر باتری اضافه می‌شود. تمام این اطلاعات را به جز منوی اصلی اپ می‌توانید روی ویجت مخصوص اپ در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نوار ابزار اندروید هم مشاهده کنید.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Kaspersky Battery Life به جز این موارد، زمان تقریبی شارژ کامل باتری را هم به اطلاع‌تان می‌رساند و به لطف UI کاربرپسندی که دارد همه افراد، حتی آن‌هایی که تسلط زیادی به موبایل ندارند هم می‌توانند نحوه کار با آن را یاد بگیرند.

با این وجود، نکته‌ پرسش برانگیزی در مورد Kaspersky Battery Life وجود دارد: آیا این اپ که همیشه مشغول رصد کردن مصرف باتری سایر اپلیکیشن‌هاست، خودش نمی‌تواند عاملی برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افزایش مصرف باتری باشد؟ خوشبختانه پاسخ منفی است.

کسپرسکی تضمین کرده که Battery Life موقع اجرا فقط 1 درصد از انرژی باتری را به خودش اختصاص می‌دهد و کاملا از لحاظ مصرف بهینه‌سازی شده، پس قاعدتا نباید بابت این موضوع نگران باشید. هر چند با وجود این مزیت بعضی کاربران می‌گویند که نصب این اپلیکیشن تأثیر زیادی روی کاهش مصرف باتری‌ موبایل‌شان نگذاشته است.

نکته‌ای که اینجا نباید از قلم بیفتد این است که کار اصلی Kaspersky Battery Life - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شناسایی اپ‌های پرمصرف است که آن را بدون عیب و نقص انجام می‌دهد. حال اینکه جلوی اجرای این اپ‌ها در پس‌زمینه را بگیرید یا به طور کامل آن‌ها را پاک و با نمونه‌های مشابه جایگزین کنید، با نتایج متفاوتی روبرو خواهید شد.

اما در مجموع تصور می‌کنیم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که شناسایی این اپلیکیشن‌ها و نمایش تأثیر غیر فعال کردن آن‌ها بر مصرف باتری، مزایایی هستند تا Battery Life ارزش امتحان داشته - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باشد. - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این اپلیکیشن را می‌توانید به رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنید.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Kaspersky Battery Life

سازنده: Kaspersky Lab قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.6 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone