🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12080.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هکرها از نصب‌کننده‌های جعلی ویندوز ۱۱ برای توزیع بدافزارها استفاده می‌کنند

مایکروسافت پیش نمایش ویندوز ۱۱ را منتشر کرده و کاربران می‌توانند بطور رسمی آن را دریافت کنند. با این حال برخی کاربران به سراغ فایل‌های ISO غیررسمی می‌روند که نصب‌کننده یا اینستالر (Installer) حاوی بدافزار ...

مایکروسافت پیش - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمایش ویندوز ۱۱ را منتشر کرده و کاربران - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌توانند بطور رسمی آن را دریافت کنند. با این حال برخی کاربران به سراغ فایل‌های ISO غیررسمی می‌روند که نصب‌کننده یا اینستالر (Installer) حاوی بدافزار دارند.

گزارشی از - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کسپرسکی نشان می‌دهد که نسخه‌ای از ویندوز با نام 86307_windows 11 build 21996.1 x64 + activator.exe در فضای - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اینترنت بارگذاری شده و حجم آن ۱.۷۵ گیگابایت است. براساس نام آن می‌توان عنوان کرد که به بیلد ۲۱۹۹۶.۱ ویندوز ۱۱ و در واقع نسخه غیررسمی منتشر شده قبل از رونمایی رسمی سیستم عامل مایکروسافت مربوط می‌شود که حاوی یک فایل DLL بی‌فایده است.

زمانی که کاربران فرآیند نصب نسخه حاوی این فایل را آغاز می‌کنند، به صورت خودکار فایل قابل اجرا دیگری نیز توسط همان فایل دانلود و اجرا می‌شود. البته این موضوع کاملا با توافقنامه ویندوز مطابقت دارد - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که بیان - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌کند «برخی اپلیکیشن‌های حمایت شده روی دستگاه شما نصب خواهند شد.» با این وجود افرادی - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که بدون خواندن آن را قبول می‌کنند، می‌توانند پای اپلیکیشن‌های - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مخرب را به سیستم خود باز کنند.

تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

کسپرسکی خاطرنشان می‌کند که - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این فایل دانلود شده می‌تواند آگهی‌افزار یا تروجان باشد و فایل‌های سیستم شما را در اختیار خود بگیرد. به گفته این شرکت، برنامه کسپرسکی با صدها تلاش برای حمله به سیستم با استفاده از این تکنیک در ویندوز ۱۱ مقابله کرده است.

شرکت امنیتی روسی هشدار می‌دهد که برای نصب ویندوز ۱۱ بهتر است از نصب‌کننده‌های رسمی ویندوز استفاده کنید و البته با توجه به اینکه این سیستم عامل هنوز در حال - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توسعه است، بهتر است برای نصب آن عجله‌ای نداشته باشید، زیرا می‌تواند منجر به مشکلات پایداری شود.

مایکروسافت اولین نسخه پیش نمایش ویندوز - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۱۱ را در تاریخ ۷ تیر منتشر کرد و طی چند هفته گذشته بروزرسانی‌های جدیدی را برای آن ارائه کرده است. در حالی که فرآیند نصب ویندوز ۱۱ نسبتا ساده است و - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تمام مراحل آن - تعمیرات کولر گازی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توسط اینستالر ویندوز انجام می‌شود، استفاده از فایل‌های غیررسمی خطر گرفتار شدن به بدافزارها را افزایش می‌دهد. استفاده از نصب‌کننده‌های غیررسمی ویندوز پیچیده نیست و تنها باید یک اینستالر را دانلود کرد و سپس بدون مطالعه شرایط و ضوابط آن عملیات نصب را انجام داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ نمایندگی شما طرفای منظریه خمینی شهر هم اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در منظریه شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone