🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12079.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات گوشی‌های سری هواوی P50 افشا شد

هواوی در تاریخ ۷ مرداد از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی می‌کند و حالا شاهد افشای مشخصات اصلی گوشی‌های سری P50 هستیم. طبق جدیدترین اطلاعات، هواوی P50 به نمایشگر تخت ۶.۳ اینچی با حفره برای میزبانی دوربین ...

هواوی در تاریخ ۷ مرداد از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی می‌کند و حالا شاهد افشای مشخصات اصلی گوشی‌های سری P50 هستیم.

طبق جدیدترین اطلاعات، هواوی P50 به نمایشگر تخت ۶.۳ اینچی با حفره برای میزبانی دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - مجهز می‌شود. نمایشگر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - OLED این دستگاه که توسط BOE تامین می‌شود، از رفرش ریت ۹۰ هرتز و رنگ ۱۰ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - بیتی پشتیبانی می‌کند.

مدل 5G این دستگاه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - چیپ کرین 9000E 5G و مدل 4G آن به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود. این گوشی هوشمند هواوی باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - واتی است. هواوی P50 وزنی برابر ۱۸۶ گرم خواهد داشت و ضخامتش به ۸.۳ میلی‌متر می‌رسد. این دستگاه قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - می‌دهد.

مدل پرو این سری به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED ساخت BOE مجهز می‌شود که خمیده خواهد بود و درون حفره آن دوربین سلفی تکی قرار می‌گیرد. این پنل با پشتیبانی از رنگ ۱۰ بیت، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان

هواوی P50 پرو در مدل 5G به چیپ کرین ۹۰۰۰ و در نسخه 4G به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود. انرژی این پرچمدار را یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی است. این دستگاه ۸.۶ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و از قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری بهره می‌برد.

قدرتمندترین مدل این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - سری گوشی P50 - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - پرو پلاس با نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED خمیده خواهد بود. این پنل از حفره بیضی شکل برای میزبانی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد و قادر به پشتیبانی از رنگ ۱۰ بیتی است. رفرش ریت این پنل هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

هواوی این پرچمدارش را به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - چیپ کرین ۹۰۰۰ 5G مجهز می‌کند و احتمالا نباید منتظر عرضه مدل 4G‌ آن باشیم. باتری این دستگاه هم ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود، با این حال از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین با لنز مایع و زوم ۱۰ برابری روبه‌رو خواهیم شد.

در نهایت باید بگوییم که این مشخصات رسمی نیستند و نباید بطور کامل به آن اعتماد کرد، با این حال دید مناسبی از پرچمدارهای آینده هواوی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - اختیارمان قرار می‌دهد. گوشی‌های سری P50 - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - هواوی در تاریخ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشمر استان خراسان - ۷ مرداد رسما معرفی می‌شوند و این کمپانی اخیرا اولین نمونه تصویر مدل پرو این پرچمدارها را منتشر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone