🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12075.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 FE احتمالا در مراسم ۲۰ مرداد سامسونگ معرفی نمی‌شود

سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد (۱۱ آگوست) مراسم بزرگی را برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش برگزار خواهد کرد که ظاهرا گلکسی S21 FE جایی در آن ندارد و نباید منتظر معرفی‌اش باشیم. سامسونگ در مراسم ...

سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد (۱۱ آگوست) مراسم بزرگی را برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش برگزار خواهد کرد که ظاهرا گلکسی S21 FE جایی در آن ندارد و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - نباید منتظر معرفی‌اش باشیم.

سامسونگ در مراسم آینده‌اش از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود، ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ و همچنین ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ رونمایی می‌کند. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - در حالی که چندین ماه است منتظر معرفی گلکسی S21 FE هستیم و برخی امیدوار بودند کره‌ای‌ها از آن در مراسم آنپکد بعدی رونمایی کنند، گزارش اخیر نظر دیگری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - دارد.

طبق گزارشی جدید، سامسونگ در این مراسم از گلکسی S21 FE رونمایی نخواهد کرد. به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - تا ماه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - اکتبر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - یا حتی دیرتر شاهد معرفی این گوشی هوشمند نخواهیم بود. یکی از دلایلی که در این تاخیر نقش دارد، کمبود جهانی تراشه است، البته - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - این احتمال هم وجود دارد که کره‌ای‌ها بخواهند تمام تمرکز در مراسم آنپکد بعدی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - روی گوشی‌های تاشو جدید باشد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره گلکسی S21 FE منتشر شده و حتی در گذشته گفته بود که سامسونگ برنامه‌های تولید آن را لغو کرده که البته کره‌ای‌ها هرگونه گزارش درباره این دستگاه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - را تکذیب کردند.

انتظار می‌رود گوشی جایگزین گلکسی S20 FE به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - شود. این دستگاه به پنل پشتی پلاستیکی مجهز می‌شود و بطور پیش فرض اندروید ۱۱ خواهد داشت.

این گوشی که نسخه ارزان‌تر گلکسی S21 به حساب می‌آید، در برخی بازارها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و در تعدادی از آن‌ها با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ فروخته خواهد شد. ظاهرا سامسونگ بخاطر کمبود جهانی تراشه مجبور به استفاده از دو چیپست در محصول - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - آینده‌اش می‌شود.

طراحی این دستگاه مشابه گلکسی S21 خواهد بود و روی پنل پشتی‌اش دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد. نمایشگر این گوشی هوشمند هم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کمیجان استان مرکزی - میزبان دوربین سلفی تکی خواهد بود. کاربران احتمالا می‌توانند گلکسی S21 FE را در رنگ‌های خاکستری، سفید، بنفش، مشکی و سبز سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دور و بر فاطمیه کمیجان خدمات دارید
پاسخ: بله در فاطمیه شهر کمیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone