🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12081.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

رویداد دانش‌آموزی «کدآپ آکادمی همراه» با محوریت زبان پایتون آغاز شد

دور جدید رویداد دانش‌آموزی «کدآپ آکادمی همراه» با محوریت زبان برنامه‌نویسی پایتون و با حمایت همراه اول و آکادمی همراه از ابتدای مردادماه آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد یافت. این رویداد قرار ...

دور جدید رویداد دانش‌آموزی «کدآپ آکادمی همراه» با محوریت زبان برنامه‌نویسی پایتون و با حمایت همراه اول و آکادمی همراه از ابتدای مردادماه آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد یافت. این رویداد قرار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - است دانش آموزان شرکت کننده در این دوره را با تفکر رایانشی و برنامه نویسی به زبان پایتون آشنا کند.

سامانه آموزشی این دوره علاوه بر درسنامه‌های نوشتاری، بستری برای حل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - تمرین و داوری آنلاین است و در کنار این بستر به هر فرد یک مربی یا راهنما اختصاص می یابد. همچنین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - دانش آموزان به صورت هفتگی در کلاس آموزشی مبتنی بر حل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - مساله جمعی و تعاملی شرکت می‌کنند.

از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این دوره می‌توان به برنامه‌ریزی ارائه 150 درس‌نامه، 70 ساعت حل مساله و برنامه‌نویسی، 2 مسابقه آنلاین برنامه نویسی، انجام پروژه‌های واقعی، سیستم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - خودکار تصحیح تمرین‌ها، اتاق فرار مجازی، یادگیری معکوس، کلاس‌های هفتگی، مسابقات جانبی و رفع - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - اشکال فردی و گروهی اشاره کرد.

رویداد «کدآپ آکادمی همراه» - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - که با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - حمایت همراه اول - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - و آکادمی همراه تدارک دیده شده، توسط کوئرا اجرا می‌شود و تا انتهای شهریورماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در دوره گذشته این رویداد که مبتنی بر آموزش زبان ++C بود، بیش از 200 دانش آموز از 25 شهر کشور شرکت و زیر نظر 20 مربی برنامه نویسی، پروژه‌های واقعی را اجرا کردند.

آکادمی همراه با ماموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال در تابستان ۹۹ آغاز به کار کرده است. این آکادمی می‌کوشد نیازهای آموزشی عمومی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - و تخصصی و فاصله - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - مهارتی میان تحصیلات - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - آکادمیک و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و کارآموزی سازمانی پوشش دهد.

آکادمی در این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کاشان استان اصفهان - راستا محتوای آموزشی باکیفیت و دوره‌های کارآموزی متناسب‌سازی‌شده برای سازمان‌ها، در قالب‌های تعاملی و بر بستر مقرون‌به‌صرفه، دسترس‌پذیر و هوشمند طراحی و اجرا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone