🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12078.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی را برای سری گلکسی S22 آزمایش می‌کند

فناوری شارژ سریع سال‌هاست در گوشی‌های پرچمدار وجود دارد و در سال‌های اخیر هم پیشرفت قابل توجهی داشته. سرعت این فناوری حالا از ۱۰۰ وات هم فراتر رفته، اما هنوز چنین سرعتی چندان تجاری نشده. ...

فناوری شارژ سریع سال‌هاست در گوشی‌های پرچمدار وجود دارد و در سال‌های اخیر هم پیشرفت قابل توجهی داشته. سرعت این فناوری حالا از ۱۰۰ وات هم فراتر رفته، اما هنوز چنین سرعتی چندان تجاری نشده. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد شارژ سریع ۶۵ واتی را به سری گلکسی S22 بیاورد.

گوشی‌های سری گلکسی S21‌ سامسونگ تنها از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که گفته می‌شود اپل چنین فناوری را به گوشی‌های سری آیفون ۱۳ اضافه می‌کند. اما کره‌ای‌ها می‌خواهند سرعت شارژ پرچمدارهای آینده‌شان را افزایش دهند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Tron»، فناوری شارژ ۶۵ واتی سامسونگ در مرحله آزمایش قرار دارد. این فناوری برای گوشی‌هایی با اسم رمز «Rainbow» یا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان - رنگین‌کمان تست می‌شود که برای مربوط به گوشی‌های سری گلکسی S22 است.

در توییت این منبع به Rainbow RGB اشاره شده که حرف R به مدل استاندارد، حرف G به مدل پلاس و B به مدل اولترا گلکسی S22 اشاره دارد، بنابراین احتمالا تمام گوشی‌های این سری از شارژ سریع ۶۵ واتی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان - پشتیبانی می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان

سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس را با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان - قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی روانه بازار کرد، اما اکثر محصولات جدیدش از شارژ ۱۵ تا ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. چنین سرعتی برای بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند جهان چندان قابل قبول نیست.

شارژ ۶۵ واتی سامسونگ در فوریه سال جاری از سوی TUV SUD تاییدیه دریافت کرده و همین شارژر با شماره مدل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان - EP-TA865 اواخر سال ۲۰۲۰ موفق به کسب تاییدیه از NRRA کره جنوبی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان - شده بود. طبق این تاییدیه، حداکثر نرخ خروجی این شارژر برابر ۲۰ ولت/۳.۲۵ آمپر است.

اکثر پرچمدارهای بازار بدون شارژ به فروش می‌رسند و خبری از آداپتور درون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان - جعبه آن‌ها نیست که می‌توان به سری گلکسی S21 و آیفون ۱۲ اشاره کرد. بنابراین کاربران مجبور به خرید شارژر بطور جداگانه هستند.

چند وقت پیش شیائومی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان - از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی رونمایی کرد که احتمالا سال آینده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هیدج استان زنجان - تجاری می‌شود. اوپو هم اخیرا فناوری شارژ سریع جدیدی را معرفی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone