🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12062.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای جزئیات چیپ پرچمدار دیمنسیتی 1300T شرکت مدیاتک

مدیاتک به‌زودی از پردازنده پرچمدار جدیدی رونمایی می‌کند و حالا جزئیات چیپ دیمنسیتی 1300T مدیاتک به اینترنت راه پیدا کرده است. به گفته یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station»، این تراشه ...

مدیاتک به‌زودی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - از پردازنده پرچمدار جدیدی رونمایی می‌کند و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - حالا جزئیات چیپ دیمنسیتی 1300T مدیاتک به اینترنت راه پیدا کرده است.

به گفته یک منبع - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station»، این تراشه توسط TSMC و با لیتوگرافی ۶ نانومتری تولید می‌شود. اگرچه به احتمال زیاد با یک چیپست ۸ هسته‌ای روبه‌رو می‌شویم، اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره پیکربندی هسته‌های CPU نداریم. با این حال مدیاتک از هسته‌های Cortex-A78 استفاده می‌کند و آن را به یک GPU با ۹ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - هسته مجهز خواهد کرد. این تراشه همچنین APU 3.0 شش هسته‌ای هم خواهد داشت.

عملکرد این تراشه در مقایسه با نسل قبلی در زمینه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - CPU و GPU به ترتیب افزایش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - ۳۰ و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - ۴۰ درصدی را تجربه خواهد کرد. علاوه بر این، گفته می‌شود این چیپ در بخش هوش مصنوعی تا ۸۲ درصد عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان

به نظر می‌رسد دیمنسیتی 1300T مدیاتک برای گوشی‌های گیمینگ توسعه پیدا می‌کند و با فناوری بهینه‌سازی بازی‌های MediaTek HyperEngine عملکردش تکمیل می‌شود. در حالی که گفته می‌شد این تراشه برای اولین بار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - در تبلت آنر V7 پرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدیاتک چنین موضوعی را رد کرده است.

در حال حاضر استفاده از حرف T در پایان نام تراشه‌های مدیاتک چندان رایج نیست و این کمپانی از اسم عادی استفاده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - می‌کند. این احتمال وجود دارد که این شرکت تصمیم به رونمایی از دو نسخه این تراشه گرفته باشد. برخی گزارش‌ها فردا را تاریخ معرفی این چیپ اعلام کرده‌اند.

محبوبیت تراشه‌های مدیاتک در ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده و شرکت‌های چینی بجای چیپ‌های اسنپدراگون شرکت کوالکام، به سراغ آن‌ها می‌روند. برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هرسین استان کردستان - مثال اخیرا گوشی پوکو F3 GT با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ و وان پلاس نورد ۲ هم با نسخه ویژه همین تراشه معرفی شده‌اند. گوشی پوکو X3 GT هم به‌زودی با چیپ دیمنسیتی ۱۱۰۰ از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone