🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12061.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اعمال خاموشی بدون برنامه در بخش خانگی ممنوع اعلام شد

وزیر نیرو اعلام کرد که اعمال خاموشی بدون برنامه و بدون اطلاع قبلی در بخش خانگی پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت‌های توزیع باید اطلاع‌رسانی درست و دقیق را رعایت کنند. البته شرایط اضطراری شامل ...

وزیر نیرو اعلام - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان - کرد که اعمال خاموشی بدون برنامه و بدون اطلاع قبلی در بخش خانگی پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت‌های توزیع باید اطلاع‌رسانی درست و دقیق را رعایت کنند. البته شرایط اضطراری شامل این موضوع نخواهد شد.

«رضا اردکانیان» امروز چهارشنبه با حضور در ستاد فرماندهی پیک بار ۱۴۰۰، نحوه اجرای برنامه‌های مدیریت بار و تأمین برق مشترکان را مورد نظارت قرار داد. وزیر نیرو با تأکید بر این‌ که باید نهایت تلاش برای جلوگیری از خاموشی در بخش خانگی به‌ کار بسته شود گفت: «در این روزهای کرونایی اهمیت استمرار تأمین برق بیمارستان‌ها، مراکز حساس و حتی خانه‌های مردم بسیار مهم و خط قرمز ماست.»

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان

به گفته اردکانیان شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور موظف هستند با دقت کافی جداول احتمالی خاموشی را منتشر و به صورت گسترده در رسانه ملی و کانال‌های ارتباطی با مردم منتشر کنند. وزیر نیرو همچنین گفت که اعمال خاموشی بدون برنامه پذیرفتنی نبوده و مدیران شرکت‌های توزیع موظفند که قطعی‌ها را به طور دقیق اطلاع‌رسانی کنند:

از این پس به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم بدون برنامه پذیرفتنی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان - نیست و مدیران عامل شرکت‌های توزیع باید به صورت دقیق - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان - و منظم بر اجرای آن نظارت کامل داشته باشند. مدیران هم با حضور در رسانه‌ها و گفت‌وگو با مردم، ضمن تشریح وضعیت برای آنان، صدای مردم را نیز بشنوند.

گفته‌های وزیر نیرو در حالی انجام شده که همین امروز نیز کاربران از رفتن برق خارج از برنامه ارائه شده قبلی در فضای مجازی شکایت داشته‌اند. با این وجود، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان - اردکانیان اعلام کرده که ماینرهای غیرمجاز تا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان - پایان شهریور به طور کامل جمع‌آوری می‌شوند، ضمن اینکه بعضی صنایع نیز برای کاهش فشار بر روی شبکه برق به مدت دو هفته تعطیل خواهند شد.

همچنین به دستور رئیس قوه قضاییه، دادستان کل کشور مأمور اصلی رسیدگی فوری به قطعی‌های مکرر برق و احیای حقوق کاربرانی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان - شده که در اثر قطعی‌ها دچار خسارت و زیان‌های مالی شده‌اند.

شایان ذکر است اگر در صورت قطعی‌های برق وسایل منزل‌تان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان - دچار خسارت شده، می‌توانید با مطالعه این مقاله آموزشی دیجیاتو نحوه گرفتن خسارت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان - وسایل آسیب دیده از شرکت برق را فرا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر منجیل استان گیلان - بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone