🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12063.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

دیش اینترنت ماهواره‌ای استارلینک پردازنده‌ای مشابه گوشی‌های اقتصادی دارد

چندین ماه است که کاربران در کشورهای مختلف به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک دسترسی دارند، اما هنوز محققان نسبت به آن کنجکاوند. حالا گروهی از پژوهشگران دیش استارلینک را کالبدشکافی کرده‌اند و به پردازنده و حافظه‌اش ...

چندین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - ماه است که کاربران - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - در کشورهای مختلف به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک دسترسی دارند، اما هنوز محققان نسبت به آن کنجکاوند. حالا گروهی از پژوهشگران دیش استارلینک را کالبدشکافی کرده‌اند و به پردازنده و حافظه‌اش پی برده‌اند.

این اولین باری نیست که با کالبدشکافی این دیش روبه‌رو می‌شویم، با این حال در کالبدشکافی اخیر اطلاعات بیشتری از سخت افزار و عملکرد این دیش در اختیارمان قرار گرفته. پژوهشگران دانشگاه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - «کاتولیک لون» بلژیک با جداسازی قطعات این دیش، به جزئیات مهمی دست پیدا کرده‌اند.

هدف اصلی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - از این پژوهش، اطلاع از نحوه راه‌اندازی و بارگذاری نرم افزار این دیش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - بود، اما منجر به کشف‌های دیگری هم شد. پردازنده دیش استارلینک برای بارگذاری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - فریمور پس از بالا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - آمدن، از ۴ گیگابایت حافظه eMMC استفاده می‌کند. پژوهشگران در کنار این حافظه، توانسته‌اند به هسته‌های پردازشی این دیش هم دست پیدا کنند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان

محققان همچنین یک چیپ را در این ترمینال پیدا کرده‌اند که با نام «عنصر امن» در دنیای فناوری شناخته می‌شود. این تراشه در آیفون‌های اپل هم به چشم می‌خورد و نقش مهمی در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - امنیت گوشی‌های هوشمند ایفا می‌کند. این چیپ حاوی کدهای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - مهم برای اعتبارسنجی بیومتریک امن است.

دیش استارلینک برای مدیریت داده‌ها و ارتباط با ماهواره‌های اسپیس ایکس از پردازنده‌ای با ۴ هسته Cortex-A53 استفاده می‌کند. این هسته‌ها که مصرف انرژی پایینی دارند و ضعیف هم هستند، در سال ۲۰۱۲ توسط ARM معرفی شدند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان

این هسته‌ها بطور مستقل در پردازنده‌ها استفاده می‌شوند یا اینکه در کنار هسته‌های قدرتمندتر Cortex-A57 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در ترکیب دوم با طراحی big.LITTLE روبه‌رو هستیم. بنابراین دیش استارلینک هسته‌های قدیمی و ضعیفی دارد که البته انرژی کمی مصرف می‌کند. این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - هسته‌ها در گوشی‌های اقتصادی و پایین‌رده قدیمی استفاده می‌شدند.

محققان درباره عملکرد چیپ دوم این دیش مطمئن نیستند، اما به باور آن‌ها اسپیس ایکس از داده‌های - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - ذخیره شده درون آن برای تایید و احراز - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - هویت ترمینال کاربر استفاده می‌کند.

در حال حاضر اسپیس - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - ایکس مشغول توسعه نسل دوم ترمینال خود است که به گفته مدیرعاملش، ایلان ماسک قیمت آن را از ۴۹۹ دلار به ۲۵۰ دلار کاهش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone