🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12065.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده مرموز ۲۴ هسته‌ای اینتل با فرکانس ۵.۹ گیگاهرتز در PassMark رویت شد

یک پردازنده مرموز ۲۴ هسته‌ای اینتل در دیتابیس PassMark رویت شده که می‌تواند یک نمونه مهندسی از پردازنده‌های نسل Alder Lake یا Raptor Lake باشد. این پردازنده فرکانسی برابر ۵.۹ گیگاهرتز دارد. این پردازنده اینتل ...

یک پردازنده مرموز ۲۴ هسته‌ای اینتل در دیتابیس PassMark رویت شده که می‌تواند یک - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - نمونه مهندسی از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - پردازنده‌های نسل Alder Lake یا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - Raptor Lake باشد. این پردازنده فرکانسی برابر ۵.۹ گیگاهرتز دارد.

این پردازنده اینتل به ۲۴ هسته و ۲۴ رشته مجهز شده و اسم رمز Intel Genuine 0000 را یدک می‌کشد. در حقیقت با یک نمونه مهندسی روبه‌رو هستیم که در فصل دوم ۲۰۲۱ در PaasMark قرار گرفته است.

طبق گزارش‌ها، بالاترین پردازنده از سری Alder Lake از ۱۶ هسته و ۲۴ رشته بهره می‌برد که شامل ۸ هسته Golden Cove با ۸ رشته و ۸ هسته Gracemont - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - با ۱۶ رشته می‌شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که با یک پردازنده جدید از این سری روبه‌رو باشیم یا اینکه PassMark در شمارش هسته‌های این پردازنده اشتباه کرده باشد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان

اگر PassMark اشتباه نکرده باشد، شاید این پردازنده مربوط به نسل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - بعد از Alder Lake با نام Raptor - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - Lake - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - باشد. گفته می‌شود این پردازنده‌ها از رشته‌های بیشتری نسبت به Alder Lake بهره می‌برند، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - اما اطلاع دقیقی از پیکربندی آن‌ها نداریم. یکی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - دیگر از مواردی که در PassMark به چشم می‌خورد، فرکانس ۵.۹ گیگاهرتزی پردازنده جدید است که در حالت استاندارد (و بدون اورکلاک) بسیار بالا به حساب می‌آید.

از دیگر جزئیات جالب توجه می‌توان به پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - این پردازنده از دستورالعمل‌های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - AVX-512 و همچنین عملکردی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - مشابه پردازنده قدیمی نسل دهم اینتل Comet Lake-S اشاره کرد. بنابراین احتمالا PassMark - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - اشتباه کرده، البته این احتمال هم وجود دارد که اینتل مشغول کار روی پردازنده مخصوصی باشد و در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر قزوین استان زنجان - آن منتشر شود.

انتظار می‌رود پردازنده‌های Alder Lake اینتل در فصل چهارم ۲۰۲۱ از راه برسند و اولین پلتفرم مصرفی باشند که از فناوری‌های DDR5 و PCIe 5.0 پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، اینتل در این پردازنده‌ها از معماری هیبریدی جدیدی هم استفاده خواهد کرد که ویندوز ۱۱ با بهینه‌سازی‌هایش می‌تواند عملکرد محصولات مجهز به آن‌ها را افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone