🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12070.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سرویس بازی ابری فیسبوک به عنوان وب اپلیکیشن برای iOS منتشر شد

پس از کش و قوس‌های فراوان و مشکلاتی که برای سرویس بازی فیسبوک در اپ استور توسط اپل به وجود آمد، این شبکه اجتماعی نیز مانند مایکروسافت سرویس بازی ابری تازه‌کار خود را به عنوان ...

پس از کش و قوس‌های فراوان و مشکلاتی که برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - سرویس بازی فیسبوک در اپ استور توسط اپل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - به وجود آمد، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - این شبکه اجتماعی نیز مانند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - مایکروسافت سرویس بازی ابری تازه‌کار خود را به عنوان یک وب اپلیکیشن برای کاربران آیفون و آیپد منتشر کرد.

کاربران از امروز می‌توانند به وب‌سایت فیسبوک گیمینگ مراجعه کنند تا به عنوان یک راه میانبر برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - استفاده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - از این سرویس در آیفون یا آیپد خود برنامه‌ پیشرفته وب - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - (PWA) فیسبوک را دریافت کنند. برای انجام این کار پس از ورود به وب‌سایت پلتفرم باید از صفحه اشتراک مرورگر سافاری گزینه «افزودن به صفحه اصلی» را انتخاب کنید.

هرچند این راه‌حل مناسبی نیست، اما آمازون و مایکروسافت نیز از آن استفاده کرده‌اند. اپل در ماه سپتامبر سال گذشته دستورالعمل‌های خود را تغییر داد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - اعلام کرد که بازی‌های ارائه شده در یک سرویس باید به صورت جداگانه در اپ استور دانلود شوند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان

«ویوک شرما»، معاون رئیس بخش گیمینگ فیسبوک در مصاحبه‌ای عنوان کرده:

«ما به نتایج مشابه دیگران رسیده‌ایم: در حال حاضر تنها گزینه برای اجرای سرویس ابری بازی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - در iOS استفاده از برنامه‌های وب است. همانطور که بسیاری اشاره کردند، سیاست اپل برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - ارائه بازی‌های ابری در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - اپ استور به هیچ وجه امکان آن را فراهم نمی‌کند. در واقع شرط اپل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - برای اینکه هر بازی ابری صفحه خاص خود - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - را داشته باشد هدف اصلی بازی ابری را نابود می‌کند.»

روند افزودن برنامه وب به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - اندازه کافی پیچیده است و فیسبوک در هنگام مراجعه به وب‌سایت گیمینگ خود توسط مرورگر سافاری راهنمای کوتاهی را برای کاربران نمایش می‌دهد. از نظر فنی، فیسبوک اپلیکیشن گیمینگ خود را مرداد ماه سال گذشته راه‌اندازی کرد اما برای عبور از پروسه سخت تاییدیه اپ استور مجبور شد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - آن را به شکل ناقص و بدون بازی منتشر کند.

سرویس بازی فیسبوک هنوز در ابتدای کار خود قرار دارد و ماهانه ۱.۵ میلیون - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - کاربر از آن استفاده می‌کنند و عناوین مشهوری مانند Assassin’s Creed: Rebellion و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فریمان استان خراسان - Asphalt 9 را به کتابخانه خود اضافه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone