🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12064.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نشت اطلاعات کلاب هاوس: ۳.۸ میلیارد شماره تلفن در دارک‌نت به فروش گذاشته شد

کلاب هاوس در ماه‌های گذشته محبوبیت چشمگیری میان کاربران داشته و اخیرا هم دیگر نیازی به دعوتنامه ندارد. اما حالا یک محقق امنیتی اعلام کرده که دیتابیس کامل شماره تلفن‌های کلاب هاوس هک شده و ...

کلاب هاوس در ماه‌های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - گذشته محبوبیت چشمگیری میان کاربران داشته و اخیرا هم دیگر نیازی به دعوتنامه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - ندارد. اما حالا یک محقق امنیتی اعلام کرده که دیتابیس کامل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - شماره تلفن‌های کلاب هاوس هک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - شده و ۳.۸ میلیارد شماره در دارک‌نت به فروش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - می‌رسد.

به تازگی یک محقق امنیتی به نام «مارک روف» در حساب توییترش با انتشار یک اسکرین‌شات از انجمنی در دارک‌نت ادعا کرده که دیتابیس کامل شماره تلفن‌های کلاب هاوس در دارک‌نت به فروش گذاشته شده است.

در این اطلاعات تنها شماره تلفن به چشم می‌خورد و خبری از اطلاعات دیگر مانند نام افراد نیست. در کنار کاربران کلاب هاوس، شماره تلفن مخاطبین آن‌ها که با برنامه همگام شده‌اند هم لو رفته‌اند. بنابراین اگر کاربری عضو این شبکه اجتماعی صوتی هم نباشد، احتمالا شماره تلفنش در دارک‌نت به فروش گذاشته شده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان

طبق اسکرین‌شات فروم دارک‌نت، فروشنده ادعا کرده که کلاب هاوس به دفترچه تلفن تمام کاربران وصل می‌شود و هر زمانی که شماره جدیدی به لیست مخاطبین اضافه می‌کنید، این شماره بطور خودکار به دیتابیس مخفیانه کلاب هاوس اضافه می‌شود. بنابراین طبق ادعای فروشنده، ۳.۸ میلیارد شماره تلفن مربوط به کاربران کلاب هاوس و لیست مخاطبین آن‌ها می‌شود.

با وجود اینکه فروشنده به دیتابیس مخفیانه اشاره کرده و می‌خواهد میلیاردها شماره را به فروش برساند، در اطلاعات خبری از نام، عکس یا جزئیات - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - دیگری نیست. بنابراین به گفته برخی کارشناسان می‌توان به راحتی چنین لیستی را تولید کرد و ادعای نشت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - اطلاعات شاید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - جعلی باشد. البته فروشنده اعلام کرده که برای اثبات ادعایش حاضر است شماره - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - تلفن ۸۳ میلیون نفر را بطور رایگان در اختیار افراد قرار دهد.

در حال حاضر کلاب هاوس واکنشی نسبت به این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - نشت اطلاعات نشان نداده و نمی‌توان ادعای مارک روف و همچنین فروشنده میلیاردها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - شماره را تایید کرد. البته این اولین باری نیست که شاهد انتشار اخبار درباره افشای اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی صوتی هستیم.

چندین ماه پیش هکرها مدعی افشای رایگان اطلاعات ۱.۳ میلیون کاربر کلاب هاوس شدند که البته مشخص شد این داده‌ها، اطلاعات عمومی پروفایل کاربران است. علاوه بر این، مدیرعامل کلاب هاوس هم چنین موضوعی را تکذیب و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - هرگونه هک را رد کرد. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - بنابراین باید منتظر واکنش این شبکه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - اجتماعی بمانیم تا ببینیم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - چه اظهارنظری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آستارا استان گیلان - درباره ادعای اخیر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاوان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر جسارتا شما اطراف روستای بیجاربین آستارا هم کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در روستای بیجاربین شهر آستارا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone