🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15109.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نهاد نظارتی در آلمان دستور توقف جمع‌آوری اطلاعات کاربران واتس‌اپ را صادر کرد

فیسبوک در ضرب‌الاجل سه ماهه از سوی نهاد نظارتی در آلمان، باید فرآیند جمع‌آوری داده‌های کاربران واتس‌اپ را در این کشور متوقف کند. نهاد نظارتی می‌گوید رویکردهای جدید فیسبوک برای گرفتن توافق از کاربران و ...

فیسبوک در ضرب‌الاجل سه ماهه از سوی نهاد نظارتی در آلمان، باید فرآیند جمع‌آوری داده‌های کاربران واتس‌اپ را در این کشور متوقف کند. نهاد نظارتی می‌گوید رویکردهای جدید فیسبوک برای گرفتن توافق از کاربران و جمع‌آوری داده‌های آن‌ها شفاف نیست و گمان آن می‌رود چنین روش‌هایی قانونی نباشد.

«یوهانس کاسپار»، مدیر سازمان حریم خصوصی هامبورگ با صدور بیانیه‌ای از فیسبوک خواست به صورت اضطراری تا سه ماه آینده فرآیند جمع‌آوری داده‌های کاربران واتس‌اپ در این کشور را به سرعت متوقف کند. همچنین کاسپار مدیر این نهاد نظارتی از سایر گروه‌های تنظیم مقررات در اتحادیه اروپا نیز درخواست کرد تا با ائتلاف ۲۷ کشور عضو اتحادیه، حکمی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنقر استان کردستان - قانونی برای رسیدگی به این موضوع تبیین شود. کاسپار می‌گوید شرایط و رویکردهای جدید واتس‌اپ در جمع‌آوری داده‌های کاربران شفافیت لازم را ندارد و می‌تواند مغایر قانون باشد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنقر استان کردستان

کاسپار در بخشی از بیانیه خود اعلام کرد:

«این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنقر استان کردستان - ضرب‌الاحل به منظور رعایت حقوق شهروندان و حفظ حریم خصوصی میلیون‌ها کاربر واتس‌اپ در این کشور تعیین شده است. ما باید به آسیب‌ها و خطراتی که ممکن است کاربران این پیام‌رسان را تهدید کنند، توجه نشان دهیم و مانع بروز چنین مشکلاتی شویم.»

با این وجود، فیسبوک ادعاهای کاسپار را رد کرده و آن را اشتباه خوانده. فیسبوک در واکنش به این موضوع می‌گوید چنین مواردی نمی‌تواند جلوی رویکردهای جدید را بگیرد. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنقر استان کردستان - واحد واتس‌اپ این شرکت در بیانیه‌ای از طریق ایمیل اعلام کرد که نهاد نظارتی در آلمان براساس سوءتفاهم تصمیم‌گیری کرده است.

با این وجود کاسپار می‌گوید فیسبوک به اشتباه اطلاعات کاربران را مدیریت می‌کند و لازم است تا نهاد‌های نظارتی مانع سوءاستفاده از اطلاعات کاربران شوند.

پیش از این نیز همین نهاد نظارتی در سال ۲۰۱۶ به فیس بوک دستور داده بود که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنقر استان کردستان - جمع آوری اطلاعات کاربران واتس‌اپ را متوقف و هرگونه داده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنقر استان کردستان - جمع‌آوری شده را حذف کند. حالا باید منتظر ماند و دید پس از ۳ ماه چه اتفاقی برای واتس‌اپ در آلمان خواهد افتاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone