تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13277.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی StarGazing؛ لذت ستاره‌بازی

خیره شدن به آسمان و دیدن ستاره‌ها همیشه مایه‌ی آرامش است اما با وجود آلودگی نوری و زندگی شهری خیلی هم نمی‌شود از این کار لذت برد. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید ...

خیره شدن به آسمان و دیدن ستاره‌ها همیشه مایه‌ی آرامش است اما با وجود آلودگی نوری و زندگی شهری خیلی هم نمی‌شود از این کار لذت برد. اما اگر شما از آن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - دسته افرادی هستید که به آسمان و دنیای شگفت‌انگیز ستاره‌ها علاقه دارند بهتر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - است نگاهی به بازی StarGazing داشته باشید که صورت‌های فلکی را به موبایلتان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - می‌آورد و آرامش را به شما هدیه می‌دهد.

اگر همیشه برایتان سوال بوده که چندضلعی‌ها و خطوط شکسته در صورت‌های فلکی چطور خرس و مار و دیگر اشکال را می‌سازند، پازل‌های StarGazing پاسخ این سوال را خواهند داد. کل بازی به شکل یک کتاب ستاره‌شناسی طراحی شده و پس از حل کردن هر پازل اطلاعات مفیدی درباره‌ی صورت فلکی که ساخته‌اید در اختیارتان می‌گذارد که از علت نام‌گذاری تا سال کشف و نام کاشف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - را شامل می‌شود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم

بازی کنترل‌های پیچیده‌ای ندارد زیرا فقط لازم است که نقاط را به هم وصل کنید اما گیم‌پلی چالش‌های مخصوص به خود را دارد زیرا اول حیوان یا شکلی که صورت فلکی به آن شناخته می‌شود را در اختیارتان می‌گذارد و باید نقاط - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - را طوری وصل کنید که شکل درست صورت فلکی ساخته شود.

شاید در نگاه اول احساس کنید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - که گیم‌پلی بازی StarGazing ساده است و فقط نیاز است که بخش‌های مختلف پازل را کنار هم بگذارید اما - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - بار سنگینی بر دوش بخش آموزشی بازی وجود دارد که علاوه بر اطلاعات اولیه، تلاش می‌کند در حد ابتدایی به شما یاد بدهد کجا و کی می‌توانید این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - صورت فلکی را پیدا کنید و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - از رصد آن لذت ببرید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم

گیم‌پلی این بازی با استفاده از دو نکته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - تلاش کرده تا خودش را از یک پازل خسته‌کننده فاصله بدهد و درگیر یک روند تکراری نباشد. اولین نکته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - استفاده از یک تایمر است که مدت زمان را نشان می‌دهد و مدام شما - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - را به چالش می‌کشد تا در زمان کمتری پازل را حل کنید. بازی از یک سیستم کمک یا Hint هم بهره می‌برد اما اگر بتوانید بدون کمک پازل را حل کنید امتیاز بیشتری نصیبتان می‌شود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم

بازی StarGazing رایگان است اما مثل بسیاری از بازی‌های رایگان دیگر هر از چندگاهی هم تبلیغاتی در آن نمایش داده‌ می‌شوند که تعداد این تبلیغ‌ها نسبت به اکثر بازی‌ها می‌بینیم کمتر است اما با توجه به اینکه هدف اصلی بازی، ساختن یک پازل آرام‌بخش بوده همین تبلیغات کم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - هم گاها احساس مزاحمت ایجاد می‌کنند.

با این حال، بازی از نظر طراحی بصری بسیار چشم‌نواز است و موسیقی پس زمینه هم کاملا آرامش‌بخش و مناسب است و در کل می‌توان گفت که بازی StarGazing  ارزش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - تجربه کردن را دارد و اگر طرفدار نجوم و ستاره‌شناسی هستید اصلا نباید از دستش بدهید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم

StarGazing

سازنده: Whitepot Studios Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قنوات استان قم - iOS حجم: 427.4/94 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone