🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23470.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس‌ال معرفی شدند؛ نمایشگر 90 هرتزی و دوربین تله‌فوتو

گوگل امروز در نیویورک روی صحنه رفت تا از جدیدترین پرچمداران سری پیکسل رونمایی کند؛ پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال که اولین گوشی ها با حسگر رادار هستند. پیکسل 4 از نمایشگر 5.7 ...

گوگل امروز در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - نیویورک روی صحنه رفت تا از جدیدترین پرچمداران سری - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - پیکسل رونمایی کند؛ پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال که اولین گوشی ها با حسگر رادار هستند.

پیکسل 4 از نمایشگر 5.7 اینچی بهره می برد و مدل ایکس ال به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز شده. رزولوشن نمایشگر هم اندکی متفاوت است؛ 1080p در مدل کوچکتر و 1440p در پیکسل 4 ایکس ال. هر دو نمایشگر نرخ رفرش - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - 90 هرتزی دارند. البته در بیشتر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - شرایط تصویر به طور خودکار با نرخ 60 هرتز - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - نمایش داده می شود تا دوام باتری بهبود یابد. به لطف قابلیت «Ambient EQ» هم دمای رنگ نمایشگر با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - توجه به نور محیط تنظیم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - می شود.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان

پیکسل برای پرچمدارن خود کم نگذاشته و هر دو مدل را به اسنپدراگون 855 مجهز کرده. در کنار این چیپست قدرتمند 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

دوربین پیکسل ها همیشه یکی از بخش هایی بوده که گوگل تأکید - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - زیادی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - روی آن دارد. همان گوگلی که به نظر می رسید عقیده چندانی به فواید دوربین های اصلی چندگانه ندارد حالا دوربین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - اصلی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - تله فوتو را به پرچمداران خود آورده است. دوربین تله فوتو، زوم 2 برابری به همراه فوکوس هیبریدی دیجیتال و اپتیکال را ارائه می کند. علاوه بر این ها گوگل قابلیت های نرم افزاری از جمله «نایت شات» و بهبودهای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - HDR را برای ثبت عکس های بهتر در نظر گرفته است.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسانیکی از قابلیت های جدید سری پیکسل 4 ضبط کننده جدید است که به طور خودکار و با سرعت بالا هر آنچه می گویید را به متن تبدیل می کند. مهمترین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - ویژگی این قابلیت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - این است که به کمک سیستم تشخیص گفتار گوگل، تمامی فرایند تبدیل به متن را به صورت آفلاین انجام می دهد.

یکی از قابلیت های جالب سری پیکسل 4 حسگر رادار است. گوگل می گوید پرچمداران جدیدش اولین گوشی هایی هستند که به این سنسور مجهز شده اند. به کمک رادار، گوشی حرکات دست کاربر را درک می کند و می توان با حرکت دست موزیک را عوض کرد یا زنگ کوشی را قطع کرد. البته این قابلیت که «Motion Sense» نام دارد چندان هم جدید نیست و سال ها قبل در سامسونگ گلکسی اس 4 هم شاهد آنها بودیم. با این حال انتظار می رود در پیکسل ها به لطف حسگر ویژه شاهد کارکرد کم نقص تر باشیم. به گفته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - گوگل پردازش های مربوط - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - به موشن سِنس در دستگاه و بی نیاز از پردازش ابری انجام می شود و در صورت تمایل می توانید این قابلیت را غیر فعال کنید.

گوگل همچنین پیکسل های جدید را به قابلیت قفل گشایی از طریق چهره - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - مجهز کرده تا پاسخی به سیستم پیشرفته Face ID اپل دهد. پیکسل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - 4 از باتری 2800 میلی آمپر ساعتی و مدل ایکس ال از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

پیکسل 4 و مدل ایکس ال در رنگ های سفید، مشکی و یک مدل خاص نارنجی از دوم آبان ماه به دست خریداران می رسد و البته پیش فروش از امروز آغاز شده است. قیمت مدل های مختلف این گوشی ها به ترتیب زیر است:

  • پیکسل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - 4 مدل 64 گیگابایتی، 799 دلار
  • پیکسل 4 مدل 128 گیگابایتی، 899 دلار
  • پیکسل 4 ایکس ال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - مدل 64 گیگابایتی، 899 دلار
  • پیکسل 4 ایکس ال مدل 128 گیگابایتی، 999 دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هومان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** کولر گازی زیمنس S1ZDI 18201 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone