🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34374.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگر آیفون XS Max بهترین در جهان شد

بر اساس آزمایش های دیسپلی میت (DisplayMate) آیفون XS Max بهترین نمایشگر بین تمامی گوشی های هوشمند را دارد. Display Mate از سال 1991 به توسعه نرم افزارهای مورد نیاز برای سنجش نمایشگرها می پردازد ...

بر اساس آزمایش های دیسپلی میت (DisplayMate) آیفون XS Max بهترین نمایشگر بین تمامی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - گوشی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - های هوشمند را دارد.

Display Mate از سال 1991 به توسعه نرم افزارهای مورد نیاز برای سنجش نمایشگرها می پردازد و معمولاً گوشی های هوشمند پرفروش و محبوب بازار را هم مورد بررسی قرار می دهد.

آیفون XS Max در مقایسه با نسل قبلی یعنی آیفون 10چندین بهبود را تجربه کرده. گوشی جدید اپل از حداکثر میزان روشنایی لحظه ای بالاتری بهره می برد و در عین حال دقت رنگ آن هم بهبود یافته است. بر اساس بررسی های دیسپلی میت گوشی مورد بحث توانسته چندین رکورد را در زمینه نمایشگر گوشی های هوشمند به نام خود ثبت کند.

یکی از این رکوردها روشنایی لحظه ای 660 نیتی نمایشگر برای گاموت رنگی DCI-P3 و نیز sRGB بوده است. به طور ساده باید گفت که این حد روشنایی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - موجب می شود میزان قابل مشاهده بودن نمایشگر در نور محیطی شدید بهبود یابد. این عدد برای آیفون 10 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - برابر 634 نیت بود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان

دیسپلی میت میزان بازتاب نور - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای نمایشگر آیفون XS - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - Max را 4.7 درصد اندازه گیری کرده که نزدیک به پایین ترین میزانی است که تا کنون برای یک گوشی هوشمند ثبت شده است. در نتیجه این میزان بازتاب و روشنایی نمایشگر، آیفون XS Max یکی از بالاترین کنتراست ها را در بین موارد آزمایش شده توسط دیسپلی میت در محیط های نوری روشن به نمایش گذاشته است.

در نهایت دیسپلی میت برای این گوشی عنوان «نمایشگر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - گوشی هوشنمد بالا رده بسیار چشمگیر» را به کار برده و جایزه بهترین نمایشگر گوشی هوشمند و با رده +A را به این گوشی اعطا کرده است.

باید اشاره کرد که دیگر گوشی پرچمدار جدید اپل، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - آیفون - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - XS نیز از نمایشگر با فناوری مشابه با مدل XS Max بهره می برد.

 

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون Xs Max برخی ادعاهای اپل را زیر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - سوال می برد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone