🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34372.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بررسی ها از کاهش عمر باتری آیفون های جدید نسبت به آیفون X خبر می دهند

یکی از ویژگی هایی که کمپانی اپل در روز معرفی آیفون های جدیدش مورد اشاره قرار داد، عمر باتری طولانی تر این گوشی ها نسبت به آیفون X سال گذشته بود که طبق ادعای شرکت، ...

یکی از ویژگی هایی که کمپانی اپل در روز معرفی آیفون های جدیدش مورد اشاره قرار داد، عمر باتری طولانی تر این گوشی ها نسبت به آیفون X سال گذشته بود که طبق ادعای شرکت، باتری آیفون XS حدود نیم ساعت و باتری آیفون XS Max حدود یک و نیم ساعت بیشتر از پرچمدار قبلی دوام خواهند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آورد.

اما تست های اخیر نشان می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دهند که نه تنها عمر باتری آیفون های جدید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نسبت به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قبل بهبود نیافته، بلکه رکورد پایین تری نسبت به آیفون X دارند که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این موضوع چندان برای مشتریان خوشایند نبوده است.

برای اثبات موضوع فوق، وبسایت «Tom's Guide» تستی طراحی کرده که در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آن تلفن هوشمند با اتصال به شبکه 4G LTE و با روشنایی صفحه 150 نیت، تا زمانی که باتری کاملاً خالی شود به مرور صفحات وب می پردازد. لازم به اشاره است که در طول تست، ویژگی هایی مانند تنظیم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خودکار نور صفحه و تنظیم رنگ TrueTone غیرفعال می شوند.

اپل در تبلیغ توانایی محصولات جدیدش تا حدودی اغراق کرده است

نتایج به دست آمده از تست جالب بودند و بر اساس آن آیفون XS Max توانسته بود 10 ساعت و 38 دقیقه دوام بیاورد؛ 50 دقیقه بیشتر از میانگین سایر تلفن های هوشمند جدید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در بازار. از طرفی باتری آیفون XS پس از 9 ساعت و 41 دقیقه خالی شد که در مقام مقایسه، هر دو عدد از رکورد 10 ساعت و 49 دقیقه ای آیفون X که در شرایط مشابهی تست شده بود، کمتر هستند.

آیفون X

به علاوه برخی از پرچمداران اندرویدی نیز رکوردهای بهتری در این زمینه داشته اند که از آن جمله می توان به گلکسی نوت 9 سامسونگ با 11 ساعت و 26 دقیقه و هوآوی P20 Pro با 14 ساعت و 13 دقیقه (بهترین عملکرد) اشاره کرد.

لازم به ذکر است که با توجه به اطلاعات به دست آمده از کالبدشکافی آیفون های جدید، باتری L شکل مدل XS ظرفیتی معادل 2659 میلی آمپر ساعت دارد که نسبت به نمونه به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کار رفته در آیفون X با ظرفیت 2716 میلی آمپر ساعت، کاهش جزئی داشته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است. البته ظرفیت باتری آیفون XS Max که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ساختار دو سلولی دارد بیشتر بوده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و رقم 3179 میلی آمپر ساعت را نشان می دهد.

گفتنی است تست های دیگری نیز توسط سایر مراجع انجام شده که تقریباً همگی به کاهش دوام باتری در آیفون های جدید اشاره دارند. البته برخی متغیرها مانند نسخه سیستم عامل و بهینه بودن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپلیکیشن ها می توانند در نتایج تأثیرگذار باشند، اما باز با این حال می توان گفت اپل در تبلیغ توانایی محصولات جدیدش تا حدودی اغراق کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone