🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34375.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معاون رگولاتوری: تعرفه‌ مکالمه موبایل بیشتر از این گران نمی‌شود

در چند روز اخیر تغییر تعرفه‌ها بسته‌های اینترنت همراه و نرخ مکالمه توسط دو اپراتور همراه اول و ایرانسل واکنشات زیادی به همراه داشت. اکنون معاون رگولاتوری اعلام می‌کند که اپراتورها هنوز از حد مجاز ...

در چند روز اخیر تغییر تعرفه‌ها بسته‌های اینترنت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - همراه و نرخ مکالمه توسط دو اپراتور همراه اول و ایرانسل واکنشات زیادی به همراه داشت. اکنون معاون - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - رگولاتوری اعلام می‌کند که اپراتورها هنوز از حد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - مجاز تعرفه خارج نشده‌اند اما تعرفه‌های فعلی تقریبا در سقف است و نمی‌تواند بیشتر گران‌ شود.

«مجید حقی» معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - ارتباطات رادیویی درباره افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل و همچنین افزایش نرخ مکالمه اپراتورهای اول و دوم به فارس عنوان کرد که اپراتورهای موبایل هنوز در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات عمل می‌کنند و از حدود مقررات خارج نشده‌اند.

حقی معتقد است تعرفه‌ها کف و سقف دارند و اپراتورها می‌توانند در بازه مجاز، تعرفه تعریف کنند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که برخی اپراتورهای اینترنت ثابت معتقدند اپراتور‌های موبایل کف تعرفه را رعایت نمی‌کنند و به اصطلاح زیر‌فروشی می‌کنند که این کار بازار اینترنت ثابت را به هم زده است، گفت:

«اپراتورها موظفند در چارچوب مقررات تعرفه تعریف کنند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - و در صورت خروج از سقف یا کف تعرفه تذکر می‌دهیم و با آنها برخورد می‌کنیم؛ اما در مواردی نیز شاهد بودیم که اپراتورهای موبایل کف را رعایت نکردند که به آنها تذکر دادیم.»

گفتنی‌ست که چند روز قبل دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در قیمت سرویس‌های خود تغییراتی ایجاد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - و تلاش کردند قیمت‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - یکسانی برای مکالمات درون شبکه و برون شبکه خود در نظر بگیرند. این تلاش در برخی موارد باعث افزایش تعرفه مکالمات برای مشترک و در چند مورد هم باعث کاهش آن شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone