🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34367.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ریزر هدست مخصوص استریمر‌ ها عرضه کرد

کمپانی ریزر یک هدست مخصوص استریمر‌ ها با نام ایفریت (Ifrit) عرضه کرده که با قابلیت متفاوتش به نوعی استاندارد هدست‌ها را تغییر داده تا استریمر‌ ها بهتر بتوانند به فعالیت مورد علاقه‌ی خود بپردازند. این ...

کمپانی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ریزر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یک هدست مخصوص استریمر‌ ها با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نام ایفریت (Ifrit) عرضه کرده که با قابلیت متفاوتش به نوعی استاندارد هدست‌ها را تغییر داده تا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - استریمر‌ ها بهتر بتوانند به فعالیت مورد علاقه‌ی خود بپردازند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

این روزها قیمت تجهیزات بازی‌های کامپیوتری سر به فلک می‌کشد و قیمت‌ یک میلیون و پانصد هزار تومانی برخی بازی‌ها نظیر فیفا ۱۹ موجب شده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گیمینگ طرفداران خود را از دست بدهد. در این هنگام استریم‌ها می توانند با آپلود ویدیوی بازی‌های خود به محبوبیت برسند. این مسئله ممکن است به محبوب شدن استریم آنلاین بازی‌های ویدیویی در کشورمان منجر شود.

در حال حاضر استریم آنلاین و تولید محتوا برای یوتیوب، شغلی پردرآمد محسوب می‌گردد و طرفداران خاص خود را در سراسر جهان پیدا کرده است. به همین دلیل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است که کمپانی ریزر سعی کرده دو عدد ایرباد کوچک را با سیم سبک فلزی به یکدیگر و میکروفونی قوی متصل کند تا بدین ترتیب هدست مخصوص استریمر‌ های خود را توسعه دهد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

بدین صورت هدست یاد شده قسمت کمتری از سر، صورت و گوش‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کاربران را می‌پوشاند که می‌تواند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ظاهر بهتری برای استریمر‌ها فراهم کند تا آنها در ویدیو‌هایشان بهتر به نظر برسند.

ایفریت به صورت پیش فرض با کامپیوتر‌های شخصی یا اکس باکس وان سازگاری دارد و می توان آن را از طریق جک هدفون ۳.۵ میلیمتری به دستگاه‌ های یاد شده متصل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نمود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

با این وجود اگر کاربری بخواهد این هدست مخصوص را به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دستگاه PS4 خود متصل کند مجبور خواهد بود از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تقویت کننده‌ی صوتی USB ریزر بهره ببرد. البته می‌توان از این وسیله برای اتصال به دستگاه‌های دیگر نیز استفاده نمود.

از آنجایی که شکل ظاهری خاص ایفریت می‌تواند آن را به گجتی محبوب برای برنامه‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زنده تبدیل کند، عجیب است این کمپانی به صورت پیش فرض راهی برای اتصال به درگاه‌های USB Type-C فراهم نکرده است. امروزه موبایل‌های زیادی نظیر ریزر فون همین شرکت، جک هدفون را حذف کرده‌اند و تعبیه‌ی چنین راهی می‌توانست اتصال این هدست به موبایل‌ها را راحت کند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

ریزر ایفریت قیمتی حدود ۱۰۰ دلار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دارد و برای تهیه‌ی تقویت کننده‌ی صوتی USB آن باید ۲۰ دلار بیشتر هزینه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone