🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28994.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

یکی از نرم افزارهای قدرتمند آژانس امنیت ملی آمریکا به صورت عمومی منتشر شد

نرم افزار قدرتمند و امنیتی Ghidra که از طریق مهندسی معکوس فایل‌های اجرایی را به کد تبدیل می کند، توسط آژانس امنیت ملی آمریکا به صورت عمومی منتشر شد. [digipullqoute place="left"]Ghidra فایل اجرایی را به کد تبدیل می ...

نرم افزار قدرتمند و امنیتی Ghidra که از طریق مهندسی معکوس فایل‌های اجرایی را به کد تبدیل می کند، توسط آژانس امنیت ملی آمریکا به صورت عمومی منتشر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی - شد.

Ghidra فایل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی - اجرایی را به کد تبدیل می کند

این سازمان که به صورت اختصاری NSA خوانده می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی - شود، طی کنفرانس رمزنگاری و امنیت اطلاعات RSA هدف از انتشار عمومی نرم افزار Ghidra را استفاده همه کاربران از آن برای پیدا کردن حفره های امنیتی و دیگر باگ ها عنوان کرد. «راب جویس»، مشاور امنیت سایبری سابق کاخ سفید در این باره گفت:

هیچ در پشتی در Ghidra قرار ندارد چون قرار است در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی - اختیار کسانی قرار بگیرد که تشنه تجزیه و تحلیل نرم افزارهایی از این دست هستند.

هدف NSA از توسعه Ghidra مهندسی معکوس برنامه های مختلف و به ویژه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی - بدافزارها به منظور شناسایی دقیق ساز و کار کدهای اجرایی بود. Ghidra به زبان جاوا نوشته شده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی - اما امکان استفاده از پلاگین های مبتنی بر پایتون نیز در آن وجود دارد. این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی - ابزار قدرتمند با ویندوز، لینوکس و مک سازگاری دارد و قادر به پردازش کدهای نگارش شده بر اساس معماری x86, Arm, PowerPC, MIPS و  Sparc 32/64 است.

دیتابیس نرم افزار Ghidra از حدود ۱.۲ میلیون خط کد تشکیل شده و با معکوس سازی روند کامپایلر، کدهای اجرایی انواع و اقسام نرم افزارها را به زبان اسمبلی و C دیکامپایل می کند. کارشناسان با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی - استفاده از آن به خنثی کردن بدافزار، افزایش کارایی نرم‌افزار، تعیین روندهای کنترل از طریق توابع، بررسی نمادها و مراجع، شناسایی متغیرها، داده ها و غیره می پردازند. از برنامه های مشابه آن می توان به DA, Hopper, Radare, Capstone و Snowman اشاره کرد. هکرها هم از برنامه های مشابه برای پیدا کردن ضعف های امنیتی نرم افزارهای هدف و سوءاستفاده از آن بهره می برند. تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی

از آنجا که بسیاری از کاربران با نحوه کارکرد نرم افزار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آشتیان استان مرکزی - Ghidra آشنایی ندارند، NSA راهنمای جامعی را همراه با آن منتشر کرده که در آینده کاملتر هم خواهد شد. علاوه بر این پشتیبانی در گیت هاب هم برای آن تدارک دیده می شود.

احتمالا دلیل انتشار عمومی Ghidra این است که NSA ابزارهای مهندسی معکوس به مراتب پیچیده تری را برای خود تدارک دیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone