🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28996.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

حمایت قاطع دولت پکن از هواوی

رن ژنگفی قبلا مدعی شده بود که هواوی به اندازه یک کنجد در مبادلات تجاری آمریکا و چین ارزش دارد، حالا اما این کنجد بین دو کشور بزرگ و شرق دنیا بلوایی به پا کرده ...

رن ژنگفی قبلا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مدعی شده بود که هواوی به اندازه یک کنجد در مبادلات تجاری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آمریکا و چین ارزش دارد، حالا اما این کنجد بین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دو کشور بزرگ و شرق دنیا بلوایی به پا کرده است.

دولت چین: با تمام قوا از هواوی حمایت می‌کنیم

هواوی روز گذشته از شکایت رسمی علیه دولت آمریکا به خاطر تحریم های ناعادلانه خبر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - داد و حالا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دولت چین به حمایت از این کمپانی محبوب داخلی برخاسته است.

«وانگ یی»، وزیر امور خارجه چین به غربی ها هشدار دارد که این غول مخابراتی هرگز مثل یک بره ساکت سلاخی نخواهد شد:

ما از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تلاش کمپانی و کارکنان آن برای حفاظت از منافعشان و قربانی نشدن مثل بره های بی زبان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حمایت می کنیم.

به گفته وی «شی جین‌پینگ»، رییس جمهور این کشور برای دفاع از حقوق و منافع هواوی به عنوان الگویی موفق از یک کمپانی فناوری پیشرفته که درگیر جنگ حقوق با آمریکا شده، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد:

واضح است که اقدامات اخیر علیه برخی شرکت ها و شهروندان چینی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به جرایم قضایی مربوط نشده و یک سرکوب سیاسی حساب شده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پشت آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جریان دارد.

وی بر استفاده از تمام توان دولت پکن برای حمایت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از حقوق هواوی تاکید کرد. چنین پشتیبانی قاطعی به کمپین هواوی برای مقابله با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فشارهای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آمریکا در زمینه تحریم تجهیزات و سرویس های این شرکت کمک شایانی خواهد کرد اما احتمالا در روزهای آتی شاهد افزایش مجادلات بین المللی پیرامون هواوی خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان
وزیر امور خارجه چین

در دهه گذشته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مقامات آمریکایی تمایل چندانی به استفاده از تجهیزات این کمپانی نداشته و آن را تهدیدی بالقوه علیه امنیت به شمار می آوردند، اما آنچه که آتش این مجادله را شعله ور کرد بازداشت منگ وانژو، مدیر مالی ارشد هواوی به درخواست مقامات آمریکایی بود.

روز گذشته رییس هیئت مدیره هواوی بدون اشاره به جزییات دقیق از هک شدن سرورهای این شرکت و سرقت اطلاعات ذخیره شده در آن توسط آمریکایی ها خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone