🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43915.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هدست واقعیت مجازی مستقل سامسونگ، با توانایی رهگیری حرکات چشم

شرکت سامسونگ در حال حاضر با هدست «Gear VR» خود در بازار واقعیت مجازی فعالیت می کند که این دستگاه برای پردازش و نمایش تصاویر، به یکی از موبایل های پرچمدار کمپانی نیاز داشته و ...

شرکت سامسونگ در حال حاضر با هدست «Gear VR» خود در بازار واقعیت مجازی فعالیت می کند که این دستگاه برای پردازش و نمایش - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تصاویر، به یکی از موبایل های پرچمدار کمپانی نیاز داشته و به تنهایی کارایی ندارد.

البته همانطور - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که قبلاً - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در دیجیاتو خواندید، کره ای ها در حال توسعه یک هدست واقعیت مجازی مستقل (بدون نیاز به تلفن هوشمند) نیز هستند که گویا طی کنگره - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - جهانی موبایل 2017 - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و پشت درهای بسته به نمایش - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - درآمده بود.

اما حالا خبر می رسد یک شرکت توسعه دهنده فناوری به نام «Visual Camp» که تکنولوژی رهگیری حرکات چشم را برای هدست مذکور فراهم کرده، جزئیات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بیشتری را درباره مشخصات فنی «Exynos VR III» منتشر نموده است.

هدست مستقل سامسونگ از فناوری های تشخیص صدا، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شناسایی حرکات دست و تشخیص حالات چهره بهره خواهد برد

بر اساس اطلاعات موجود، هدست مستقل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سامسونگ از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یک چیپست 10 نانومتری با پردازنده گرافیکی «Mali - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - G71» بهره می برد که تصاویر را برای دو نمایشگر +WQHD با نرخ بازسازی تصویر 90Hz یا یک صفحه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نمایش 4K با نرخ 75Hz پردازش خواهد کرد. البته - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هنوز معلوم نیست که کدام گزینه به عنوان نمایشگر محصول نهایی انتخاب خواهد شد اما می دانیم که «Exynos VR III»، از فناوری های رهگیری حرکات چشم، تشخیص صدا، شناسایی حرکات دست و همچنین تشخیص حالات چهره بهره خواهد برد.

گفتنی است با توجه به تصویر موجود و امکاناتی که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای هدست مورد بحث منتشر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده، به نظر می رسد که این محصول فعلاً در حد یک پیش نمونه بوده و برای اثبات تکنولوژی طراحی و ساخته شده است.

در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نهایت لازم به ذکر است که سامسونگ هیچگاه هدستی تحت عنوان «Exynos VR II» را روانه بازار نکرده که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این امر در کنار عدم معرفی رسمی و عمومی «Exynos VR III»، احتمال عرضه نشدن هدست مذکور را افزایش می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone