تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43528.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بهترین سه ماه سال؛ معرفی جذاب ترین بازی های موبایل آنلاین برای فصل تابستان [قسمت پایانی]

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی ...

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی نیست و مدت ها برای رسیدنش چشم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انتظار بوده ایم، نمی توانیم به همین راحتی از سرگرمی های مجازی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بگذریم.

بنابراین چاره چیست؟ علاقه مندان به بازی های ویدیویی معمولا در این زمان دو راه دارند. یکی این که عناوین قدیمی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنسول ها و رایانه های شخصی را تجربه کنند. چون بازار تخفیف ها هم در این فصل بسیار داغ شده، اکنون بهترین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - زمان برای خریدن بازی هایی است که به هر دلیلی نتوانستیم آن ها را انجام دهیم.

دومین راه که خیلی ساده و در دسترس تر به نظر می رسد، تجربه بازی های اسمارت فون ها است. مشابه هفته گذشته، تصمیم گرفتیم سراغ عناوینی برویم که با بخش چند نفره خود روزها اوقات فراغت شما را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پر می کنند. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قسمت اول مطلب را هم می توانید از اینجا مشاهده نمایید. بیش از این مقدمه را طولانی نمی کنیم؛ این شما و این بازی هایی که تمام تابستان سرگرم تان خواهند کرد.

Injustice 2

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

تا زمانی که قسمت سوم Shadow Fight 3 عرضه شود، Injustice 2 شاید بهترین گزینه ممکن برای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طرفداران سبک فایتینگ باشد؛ همانگونه که با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بررسی ساخته NetherRealm گفتیم، Injustice: Gods Among Us یا Mortal Kombat X اپلیکیشن های جذابی بودند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ولی بگذارید رک بگوییم بازی های مبارزه ای خوبی نبودند. آن هم فقط به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یک علت، مکانیزم های گیم پلی بیش از حد ساده شدند.

NetherRealm برای توسعه قسمت دوم اینجاستیس تصمیم گرفت تغییر رویه داده و آزادی بیشتری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بازیکن ها هنگام مبارزات بدهد. نتیجه این تصمیم هم یکی از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بهترین عناوین فایتینگ تلفن های هوشمند بود که با شخصیت های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فراوان دنیای دی سی، گرافیک عالی و حالت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های گوناگون گیم پلی همانند بخش داستانی توانست یک تجربه فراموش نشدنی به دارندگان دیوایس های دستی هدیه بدهد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Injustice 2

سازنده: Warner Bros. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 980 مگابایت زبان:

WarFriends

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

ساخته استودیوی Chillingo را به نوعی می توانیم ترکیبی از چندین ایده متفاوت بنامیم؛ اینجا نه تنها با سیستم کاورگیری بازی های اکشن رو به رو هستید بلکه توسعه دهنده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای بعضی بخش ها از کلش رویال و عناوین Tower Defence هم الهام گرفته است. اما نکته اینجاست با وجود تمام - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این شباهت ها، WarFriends همچنان هویت خودش را داشته و با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یکی از جذاب ترین بازی های اکشن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اسمارت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فون ها رو به رو هستیم.

در WarFriends نقش یک قهرمان را داشته و جدا از قابلیت شلیک به دشمنان، می توانید با کشیدن انگشت خود به چپ یا راست به سمت کاورها حرکت کنید. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بنابراین باید هنگام حرکت باید مراقب باشید تا طعمه بقیه بازیکن ها نشوید. ساخته Chillingo  طی مدت کوتاهی که به صورت جهانی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عرضه شده توانسته با استقبال خوب منتقدین و بازیکن ها مواجه شود و پیشنهاد می کنیم این تجربه جذاب را از دست ندهید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

WarFriends

سازنده: Chillingo قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 644/ 210 مگابایت زبان:

Race Kings

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Race Kings به دو علت خیلی مهم توانست طعم موفقیت را آن هم به این زودی بچشد. یکی از آن ها را باید به نام پرداخت متفاوت به سبک ریسینگ بنامیم. این روزها خیلی از بازی های رانندگی تلفن های هوشمند را می توانیم به دو دسته تقسیم کنیم؛ اپلیکیشن هایی که شبیه سری آسفلات هستند و عناوینی که از Traffic Rider الهام گرفته اند. اما Hutch Games برای Race Kings تصمیم گرفت ریسک کند.

مکانیزم های گیم پلی Race Kings پیرامون «دریفتینگ» چرخیده و کسی که در طول مسیر بیشترین دریفت را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انجام دهد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پیروز خواهد شد. این از دلیل اول، دومین علت محبوبیت Race Kings هم انتشار بروزرسانی ها متعدد برای بازی است که به واسطه آن ها، Race - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Kings تا حدودی توانسته بهجایگاهی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - لیاقتش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را داشته برسد. بنابراین اگر خواهان یک تجربه متفاوت از رانندگی با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گرافیک بالا و ماشین های متفاوت هستید، بد نیست نیم نگاهی به Race Kings بیاندازید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Race Kings

سازنده: Hutch Games قیمت: رایگان با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 873 / 451 مگابایت زبان:

یگان ویژه

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

ترکیب Clash of Clans با Counter Strike؛ ساخته استودیوی پارسیس نه تنها یکی از عجیب ترین بازی های اسمارت فون ها از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی است - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بلکه آن را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می توانیم از بهترین عناوین آنلاین ایرانی هم بنامیم که نشان داد خلاقیت تنها به معنای داشتن ایده های جدید نیست. مکانیزم های گیم پلی یگان ویژه به دو قسمت مختلف تقسیم می شود.

بخش ابتدایی مشابه عناوین سبک استراتژی بوده و باید - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با استخدام نیروهای بیشتر، آن ها را پیرامون منطقه خود - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مستقر کنید تا بازیکن های رو به رویی نتوانند شما را نابود سازند. طبیعتا چگونگی جای گیری سربازها و انتخاب تجهیزات هم مهمترین استراتژی های این بخش است که روی افزایش قدرت های دفاعی تاثیری مثبت خواهند گذاشت. پارسیس برای بخش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دوم از عناوین شوتر اول شخص الهام گرفت

اینجاست که قسمت هیجان انگیز و اکشن یگان ویژه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خودش را نشان می دهد. شما در ماموریت ها سه کار باید انجام دهید؛ تمام - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دشمن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ها را از بین برده، بمب را خنثی کرده و گاو صندوق را باز کنید. پارسیس با ساخت یگان ویژه و تیزبال نشان داد از ماهرترین توسعه دهندگان ایرانی است و به کسانی که خواهان یک بازی متفاوت از سبک اکشن هستند، پیشنهاد می کنیم این عنوان ساخته شده توسط سازندگان داخلی را تجربه کنند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

یگان ویژه

سازنده: استودیو پارسیس قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 41.6 مگابایت زبان:

FIE Swordplay

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

تمام تصورات خود از ورزش شمشیربازی روی اسمارت فون ها را فراموش کنید؛ FIE - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Swordplay لذت بخش تر از چیزی است که فکر می کنید. استودیوی FIE با شبیه سازی به مراتب - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - واقعی و انیمیشن های روان شخصیت ها توانست یکی از جذاب ترین عناوین ورزشی تلفن های هوشمند را عرضه کند. در FIE Swordplay ضمن قابلیت رفتن به سمت چپ و راست، می توانید سه حرکت گوناگون انجام دهید.

با ضربه کوتاه ورزشکار همان جایی که قرار دارد با شمشیر حمله می کند. اگر آیکون ضربه بلند را لمس نمایید، مبارز خیز برداشته و فاصله دورتری را هدف می گیرد. دفاع هم که مشخص است، نه تنها حمله حریف را خنثی خواهد کرد بلکه یک فرصت چند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صدم ثانیه می دهد تا بتوانید راه پیروزی را هموارتر کنید. تمام این المان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ها در کنار حالت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های گوناگون گیم پلی و یک گرافیک زیبا از مهمترین دلایلی هستند که FIE Swordplay را بین بازی های لیست می بینید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

FIE Swordplay

سازنده: FIE قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.6 / 59 مگابایت زبان:

منچرز (منچ آنلاین)

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

از نامش پیداست؛ منج را به صورت آنلاین و حالا روی تلفن های هوشمند خود تجربه کنید. بعد از پیشرفت تلفن های هوشمند و فراگیری آن ها، بازی های تخته ای زیادی راهشان را به این دیوایس های دستی باز کردند و حالا هم نوبت به منچرز رسیده تا یک تجربه جذاب از منچ را به بازیکن ها هدیه بدهد. جدا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از قابلیت بازی به صورت آفلاین، در ساخته استودیوی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اینسایتل می توانید به رقابت با بقیه کاربران پرداخته و شانس تان را در برابر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آن ها امتحان کنید. یک تجربه نوستالژی با المان های دنیای دیجیتالی، بد نیست نگاهی به آن بیاندازید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28.5 مگابایت زبان:

Game of Coinball

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Game of Coinball را هم می توانیم از آن دست اپلیکیشن هایی بنامیم که با الهام از بازی های قدیمی و تغییرات مناسب روی مکانیزم ها توانسته بازیکن ها را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سرگرم کند. به یاد دارید در دوران کودکی فوتبالی انجام می دادیم که سه توپ داشت و برای حرکت آن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ها حتما باید یکی از توپ ها را از وسط بقیه رد می کردیم؟ Game of Coinball دقیقا همین گونه است. با این تفاوت که حالا موانعی هم در زمین وجود گذاشته شده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تا بیش از همیشه طعم چالش را بکشید. اگر از عنوان معروف Soccer Stars لذت برده اید، ساخته Mustafa Kilci بهترین عنوان لیست برای شما است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Game of Coinball

سازنده: Mustafa Kilci قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 175 / 50 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone