تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30047.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فروش ۷۰ میلیون گوشی با برند نوکیا در دو سال گذشته

شرکت HMD Global در تاریخ یکم دسامبر ۲۰۱۶ تاسیس گردید و به تازگی دو ساله شده است. در حالی که تنها یک ماه از تاسیس این کمپانی می گذشت نخستین موبایل آن به نام نوکیا ۶ وارد ...

شرکت HMD Global در تاریخ یکم دسامبر ۲۰۱۶ تاسیس گردید و به تازگی دو ساله شده است. در حالی که تنها یک ماه از تاسیس این کمپانی می گذشت نخستین موبایل آن به نام نوکیا ۶ وارد بازار شد و از آن زمان به بعد کمپانی مورد بحث حدودا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۷۰ میلیون دستگاه گوشی با برند نوکیا را در سراسر دنیا به فروش رساند. البته در نظر داشته باشید که این رقم هم در برگیرنده گوشی های اندرویدی HMD می شود و هم موبایل های غیر هوشمند آن.

اغلب موبایل های محبوب برند نوکیا در رنج قیمتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ یورو قرار دارند و آنطور که این کمپانی اعلام نموده نوکیا ۶.۱ پرفروش ترین اسمارت فون آن در سطح دنیا محسوب می شود که به تازگی این عنوان را از نوکیا ۷ پلاس گرفته. البته نوکیا ۳.۱ نیز ظاهرا عملکرد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - خوبی را از خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - به نمایش گذاشته و دست کم در آلمان که فروش خوبی داشته.

لازم است اشاره کنیم که HMD عموما محصولاتی در سطح میان رده و اقتصادی دارد و حالا به شدت نیازمند یک پرچمدار است. این کمپانی پیشتر نوکیا ۸ سیروکو را معرفی کرد که نتوانست هم سطح با توقعات کاربران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - و حتی خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - آن ظاهر شود.

جالب است - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - بدانید که HMD تاکید نموده بخش اعظمی از موفقیت هایش مرهون وفاداری هواداران برند نوکیا به آن بوده و در نتیجه این کمپانی نیز تلاش دارد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - با ساخت موبایل های با کیفیت همچنان این برند محبوب فنلاندی را زنده نگه دارد. با این حال اما یک مشکل عمده وجود دارد و آن اینکه تقریبا ۸۰ درصد از مشتریان HMD در گروه سنی ۳۵ سال و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - بالاتر قرار دارند و این افراد همان هایی هستند که برند نوکیا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - را در روزهای اوجش به یاد دارند.

حالا HMD اعلام کرده که قصد دارد جمعیت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - جوان را هم به گروه مخاطبانش بیافزاید و با کمک امکاناتی نظیر گیم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - گروه های سنی ۲۰ تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۳۵ سال را نیز در آینده نزدیک با خود همراه نماید.

اما فروش خوبHMD را تا حدودی هم میتوان به گوگل نسبت داد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - چراکه این دو شرکت در بخش نرم افزاری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - همکاری هایی را با یکدیگر آغاز کرده اند و به همین خاطر تقریبا تمامی موبایل های برند نوکیا شرکت HMD از اندروید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - وان پشتیبانی می کنند. این یعنی تمامی این گوشی ها تا چند سال آینده جدیدترین نسخه اندرویدی را خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone