🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19362.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فروش پنل‌های OLED سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۱ از ۵ میلیارد دلار عبور می‌کند

بر اساس برآوردهای یک شرکت تحلیلگر فروش پنل‌های OLED ساخت سامسونگ در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ از ۵ میلیارد دلار بیشتر خواهد شد. شرکت تحقیقاتی Omdia با انتشار گزارشی جدید اعلام کرد سامسونگ دیسپلی ...

بر اساس برآوردهای یک شرکت تحلیلگر فروش پنل‌های OLED ساخت سامسونگ در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ از ۵ میلیارد دلار بیشتر خواهد شد.

شرکت تحقیقاتی Omdia با انتشار گزارشی جدید اعلام کرد سامسونگ دیسپلی در فصل اول سال ۲۰۲۱ ۵.۱۸ میلیارد دلار پنل OLED خواهد فروخت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - که افزایش قابل توجه ۳۰ درصدی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - را نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - (۳ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - میلیارد و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - ۹۷۵ میلیون دلار) نشان می‌دهد. شرکت مورد بحث دلیل این افزایش فروش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - را روند فزونی استفاده از پنل‌های OLED در موبایل‌های 5G اعلام می‌کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان

Omdia می‌گوید سری آیفون ۱۲ نیز در افزایش فروش پنل‌های OLED سامسونگ تأثیرگذار هستند. این سازنده کره‌ای حدود ۸۰ درصد از پنل‌های مورد استفاده توسط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - کمپانی کوپرتینویی را تأمین می‌کند. این شرکت اضافه می‌کند که تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰، ۶۲.۸ درصد از موبایل‌ها از پنل OLED استفاده خواهند کرد. این در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - حالیست که در بازه مشابه تنها ۳۱.۸ درصد از موبایل‌ها پنل LCD خواهند داشت.

پنل‌های OLED مزایای متعددی نسبت به پنل‌های LCD دارند. این نوع پنل‌ها به خاطر کنتراست و زاویه دید بهتر، روشنایی بیشتر، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی بالاتر و محدوده رنگی عریض‌تر در مجموع کیفیت تصویر بهتری را نسبت به پنل‌های LCD به ارمغان می‌آورند.

مزیت دیگر پنل OLED مصرف انرژی کمتر نسبت به LCD است. این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - مزیت به ویژه برای موبایل‌های 5G که مصرف انرژی بیشتری دارند حائز اهمیت خواهد بود. OLED همچنین ضخامت کمتری نسبت به LCD دارد و بنابراین برای بکارگیری در گوشی‌های 5G که قطعات بیشتری دارند گزینه بهتری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone