🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  4. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
  5. سوال: پرشر سوئیچ آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه از به اندازه بودن آب داخل پکیج مطمن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43773.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فیلیپس پس از دو سال، دوباره موبایل هوشمند می سازد

در سال های دوری که نوکیا پادشاه دنیای موبایل بود، فیلیپس هم تلفن های همراه ساده می ساخت و سهم تقریباً مناسبی از بازار موبایل داشت. پس از ظهور موبایل های هوشمند، فیلیپس هم تلاش ...

در سال های دوری که نوکیا پادشاه دنیای موبایل بود، فیلیپس هم تلفن های همراه ساده می ساخت و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سهم تقریباً مناسبی از بازار موبایل داشت. پس از ظهور موبایل های هوشمند، فیلیپس هم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تلاش کرد تا همپای بزرگان فعلی این صنعت پیش رود ولی چندان موفق نبود.

در نهایت، شرکت مورد بحث موبایلی هوشمند را در اواخر سال ۲۰۱۵ روانه بازار کرد و دیگر خبری از فعالیت در حوزه توسعه اسمارت فون ها از فیلیپس نشد؛ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گویی به این بارو رسیده بود که دیگر قادر نیست سهم مناسبی از این بازار به شکل جهانی داشته باشد. اما حالا، پس از تقریباً دو سال، این کمپانی هلندی دوباره مسیر توسعه یک اسمارت فون را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در پیش گرفته است. (در ابتدای ۲۰۱۷، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فیلیپس یک اسمارت فون به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نام «Xenium X588» را فقط برای بازار روسیه معرفی کرد.)

پس از دو سال، فیلیپس با یک میان رده قصد بازگشت به دنیای موبایل را دارد

بر اساس اطلاعاتی که می توان آنها را در سایت «TENAA» (رگولاتوری چین) دید، فیلیپس اکنون در حال توسعه موبایلی با نام «S329» است. دستگاهی میان رده که به نمایشگری ۵ اینچی مجهز شده و رزولوشن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تصویر HD را با خود به همراه دارد. اشاره ای به نام چیپست نشده ولی از S329 از یک پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس پردازشی ۱.۵ گیگاهرتز بهره می برد و ۳ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد.

مشخص نیست که این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - محصول میان رده هلندی چه زمان و با چه قیمتی به فروشگاه‌ها می رسد. با اینحال، انتشار اطلاعات آن در TENAA نشان از آن دارد که به زودی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شاهد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - معرفی اش خواهیم بود و البته، به بازار چین - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هم راه خواهد یافت.

سال ها - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پیش و در زمانی که موبایل های ساده نوکیا در ایران مقام اول فروش را داشتند، تلفن های همراه فیلیپس را هم می شد در گوشه و کنار موبایل فروشی ها دید و این برند، تا حدی برای ایرانی ها هم خاطره انگیز است. - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از سوی دیگر به نظر می رسد که پس - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از دو سال، فیلیپس می خواهد موبایلی را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به شکل جهانی عرضه کند و باید دید این دستگاه به نوعی دوباره راه خود را به ایران هم باز می کند یا خیر.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone