🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43774.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

محققان موبایلی را توسعه داده اند که بدون باتری هم کار می کند

یکی از مهمترین معضلات موبایل ها و وسایل الکترونیکی قابل حمل، کمبود عمر باتری بوده که به دلیل عدم پیشرفت هم زمان فناوری تولید باتری با سایر فناوری ها به وجود آمده است. رویکرد اصلی ...

یکی از مهمترین معضلات موبایل ها و وسایل الکترونیکی قابل حمل، کمبود عمر باتری بوده که به دلیل عدم پیشرفت هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زمان فناوری تولید باتری با سایر فناوری ها به وجود آمده است.

رویکرد اصلی کمپانی های بزرگ در حال حاضر، ابداع تکنولوژی های جدید برای ذخیره سازی انرژی بوده که حالا یک تیم پژوهشی از دانشگاه واشنگتن در حرکتی خلاف روند موجود و با نگاه به مسئله از زاویه ای جدید، قصد دارد موبایلی بدون نیاز به باتری تولید کند.

ایده موبایل بدون باتری از ابزارهای جاسوسان شوروی سابق الگوبرداری شده است

طرح مورد بحث حاصل تفکرات و تلاش های «جاشوا اسمیت»، محقق آزمایشگاه علوم کامپیوتر و مهندسی برق دانشگاه واشنگتن بوده که ایده اصلی خود را از روش های به کار رفته توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جاسوسان شوروی سابق اقتباس کرده است. به گفته او، جاسوسان شوروی در زمان جنگ سرد از باگ های خاصی برای شنود ارتباطات دشمن استفاده می کردند که انرژی خود را از امواج الکترومغناطیسی با فرکانس مشخص به دست می آورده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

حالا آقای اسمیت و تیمش موفق شده اند با بازسازی فرآیند مذکور توسط امکانات سخت افزاری مدرن، انرژی مورد نیاز موبایل خود را توسط امواج رادیویی و سایر امواج موجود در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - محیط تامین کرده و از طریق شبکه های مخابراتی موجود، با یکدیگر تماس برقرار کنند.

لازم به ذکر است که فرآیند برقراری تماس با موبایل مورد بحث آنالوگ بوده و دو طرف نمی توانند به صورت همزمان با یکدیگر صحبت کنند؛ چرا که به گفته محققین پروژه، تبدیل صحبت های انسان (که به صورت طبیعی آنالوگ هستند) به سیگنال های دیجیتالی، انرژی زیادی لازم دارد.

گفتنی است پژوهشگران دانشگاه واشنگتن قصد دارند در مراحل بعدی و با پیشرفت پروژه، یک نمایشگر «جوهر الکترونیک» برای ارسال پیامک و حتی یک دوربین سلفی نیز به محصول انقلابی خود اضافه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone