🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12368.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سربازان ارتش بریتانیا با تمرین در واقعیت مجازی برای نبرد آماده می‌شوند [تماشا کنید]

ارتش بریتانیا برای آموزش سربازان خود از نوعی شبیه ساز مبتنی بر واقعیت مجازی استفاده می‌کند که عملکردش تا حد زیادی شبیه به بازی‌های کامپیوتری است. خبرگزاری بی‌بی‌سی در گزارش ویدیویی جدید خود گوشه‌ای از ...

ارتش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - بریتانیا برای آموزش سربازان خود از نوعی شبیه ساز مبتنی بر واقعیت مجازی استفاده می‌کند که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - عملکردش تا حد زیادی شبیه به بازی‌های کامپیوتری است.

خبرگزاری بی‌بی‌سی در گزارش ویدیویی جدید خود گوشه‌ای از نحوه آموزش سربازان ارتش بریتانیا با شبیه ساز VR را نشان داد. سربازان برای استفاده از این شبیه ساز که تا حد زیادی شبیه به بازی‌های شوتر اول شخص مثل Call of Duty است، باید از هدست Oculus Rift S و کنترلر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - استفاده کنند.

شبیه ساز مورد بحث توسط شرکتی به نام SimCentric توسعه داده شده و سربازان به کمک آن می‌توانند تمرین کرده و یا مأموریت‌های جنگی که انجامشان در دنیای واقعی خطرناک است را شبیه‌سازی کنند.

شبیه ساز مورد بحث از موتور - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - مشهور آنریل انجین (Unreal Engine) ساخت شرکت اپیک گیمز استفاده کرده و شباهت هر چه بیشتر خود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - با دنیای بازی را نشان می‌دهد. استفاده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - از این موتور - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - بازی‌سازی به SimCentric اجازه می‌دهد تا به سرعت سناریوهای تمرینی مختلف را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - بسته به نیاز ارتش بسازد.

استفاده از واقعیت مجازی برای آموزش سربازان موضوع جدیدی نیست و پیشتر ارتش ایالات متحده از سیستم‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - مشابه برای شبیه‌سازی شهرهای آمریکا و تمرین سربازان در آنها استفاده کرده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - است. سال ۲۰۱۹، ارتش این کشور پلتفرمی توسعه داده بود که سربازان به کمک آن می‌توانستند هر نقطه‌ای از کره زمین که احتمال درگیری در آن می‌رفت را شبیه‌سازی کنند. این سیستم به سربازان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - کمک می‌کند تا پیش از اعزام شدن به منطقه با نوع زمین یا پوشش گیاهی آن آشنا شوند.

البته این سیستم‌ها هنوز به بلوغ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - نرسیده و جای کار دارند. برای مثال خبرنگار بی‌بی‎سی می‌گوید انجام کارهایی مثل تعویض خشاب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - یا کنترل حرکات در بعضی موارد مشکل بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone