🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12365.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

این استارتاپ سطل آشغال را به دستگاه نظارت بر آلودگی اقیانوس تبدیل کرده است

یک استارتاپ استرالیایی با تبدیل کردن سطل آشغال به دستگاه نظارت بر آلودگی تاکنون از ورود ۳۵ میلیون آیتم پلاستیکی به اقیانوس‌ها جلوگیری کرده است. سال ۲۰۱۳، Pete Ceglinski و Andrew Turton استارتاپ Seabin را ...

یک استارتاپ استرالیایی با تبدیل کردن سطل آشغال به دستگاه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - نظارت بر آلودگی تاکنون از ورود ۳۵ میلیون آیتم پلاستیکی به اقیانوس‌ها جلوگیری کرده است.

سال ۲۰۱۳، Pete Ceglinski و Andrew Turton استارتاپ Seabin را با هدف پاکسازی اقیانوس‌ها از زباله‌ها با سطل را تأسیس کردند. هدف این استارتاپ علاوه بر پاکسازی اقیانوس‌ها، نظارت بر آن‌ها با جمع‌آوری داده‌ها و تغییر رفتار است.

Seabin، چیزی مابین سطل آشغال و مکانیزم جمع‌آوری برگ‌ها و دیگر اجسام شناور از روی استخرها یا همان اسکیمر (Skimmer) است. این دستگاه با قرارگیری روی آب، آلودگی‌های شناور را به دام انداخته و آب فیلتر شده را از زیر رها می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان

این استارتاپ حالا بیش از هزار سطل را در ۵۳ کشور دنیا به آب انداخته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - و تاکنون به طور تقریبی از ورود ۳۵ میلیون پلاستیک به اقیانوس‌ها جلوگیری کرده است. استارتاپ‌ها معمولاً با تکنولوژی گره - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - خورده‌اند، اما Seabin به خاطر کمبود منابع مالی از روش‌های سنتی آمارگیری مثل شمردن و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - یادداشت‌برداری با کاغذ و خودکار استفاده می‌کند.

Ceglinski می‌گوید: «ما به طور دستی بیش از ۷۱ هزار داده ارسالی از سراسر دنیا را شمارش کردیم که نشان می‌دهند با استفاده از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - سخت افزار Seabin - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - در سه سال گذشته به طور تقریبی از ورود ۳۵ میلیون آیتم پلاستیکی به اقیانوس‌ها جلوگیری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - شده است.»

این استارتاپ روزانه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - ۵۰۰ میلیون لیتر آب را فیلتر و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - حدود ۴.۲ تن پلاستیک، ریز پلاستیک، فیبرهای پلاستیکی، روغن و غیره را از آب خارج می‌کند. Seabin بیش از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - ۷۱ داوطلب در ۱۹ کشور دارد که داده‌ها را روی کامپیوتر آپلود می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان

Ceglinski می‌افزاید: «فناوری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - به تنهایی ناجی ما نیست و فقط ما هستیم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - که می‌توانیم خودمان را نجات دهیم. چالش آلودگی پلاستیکی نیست، رفتار انسان هاست و به همین دلیل پاکسازی به اولویت دوم کار ما تبدیل شد. ما هم بر داده‌ها نظارت می‌کنیم و هم عملیات پاکسازی را انجام می‌دهیم.»

۲۰۲۱ سال دیجیتالی شدن برای Seabin خواهد بود چرا که Ceglinski از بکارگیری اپلیکیشن موبایل، نقشه تعاملی و سیستم مبتنی بر اینترنت اشیاء برای نظارت بلادرنگ بر داده‌ها خبر می‌دهد. در گام بعدی هوش مصنوعی هم وارد عمل خواهد شد تا جمع‌آوری داده‌ها دقیق‌تر و با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر املش استان گیلان - بازدهی بیشتر انجام شود.

Seabin می‌خواهد در تمام ۱۹۴ کشور دنیا که خط ساحلی دارند فعالیت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone