🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21990.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

برنامه محافظت پیشرفته گوگل از نصب اپلیکیشن‌های شخص ثالث جلوگیری می‌کند

آخرین تغییرات برنامه محافظت پیشرفته گوگل (Advanced Protection Program) ممکن است تبعات بسیار سنگین و ناخوشایندی برای اعضایش داشته باشد. به گزارش خبرگزاری تک کرانچ، بنا بر تغییراتی که گوگل برای برنامه محافظت پیشرفته خود ...

آخرین تغییرات برنامه محافظت پیشرفته گوگل (Advanced Protection Program) ممکن است تبعات بسیار سنگین و ناخوشایندی برای اعضایش داشته باشد. به گزارش خبرگزاری تک کرانچ، بنا بر تغییراتی که گوگل برای برنامه محافظت پیشرفته خود در نظر گرفته ممکن است اعضای این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - برنامه دیگر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - قادر به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها خارج از محیط پلی‌استور نباشند.

محدودسازی اپلیکیشن‌های شخص ثالث موضوع منطقی و قابل درکی است، چرا که معمولا ریسک زیادی برای نصب‌کننده به همراه دارند و بر خلاف پلی‌استور پیش از نصب توسط نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس و ضد بدافزار اسکن نمی‌شوند. اما بستن دست و بال - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - کاربران برای اینکه می‌خواهند با دیوایس‌ خود چه کنند موضوعی است که پرسش‌برانگیز شده است.

به گفته تک کرانچ، ظاهرا اعضای این برنامه پس از اعمال تغییرات گوگل همچنان قادر به نصب اپلیکیشن‌های شخص ثالث از فروشگاه‌های متفرقه خواهند بود، اما در شرایطی که اپلیکیشن این فروشگاه‌ها از ابتدا روی گوشی‌ خریداری شده نصب شده باشد. راه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - دیگر برای نصب - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - اپلیکیشن‌های شخص ثالث استفاده از ابزاری مخصوص توسعه‌دهندگان - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - به نام Android Debug Bridge خواهد بود که مسلما دردسرهای خاص خودش را خواهد داشت.

در همین راستا اعلام شده که اپلیکیشن‌های شخص ثالثی که از ابتدای خرید روی گوشی نصب بوده‌اند دست نخورده مانده و همچنان به‌روزرسانی‌های خود را دریافت خواهند کرد. گوگل همچنین اعلام کرده که سیستم محافظتی Google Play Protect را به طور خودکار برای اعضای برنامه محافظت پیشرفته خود فعال خواهد کرد و راهی برای غیرفعال کردن آن در اختیار کاربران قرار نخواهد داد.

برنامه محافظت پیشرفته گوگل در ابتدا برای محافظت از اشخاص سیاسی، سلبریتی‌ها و افراد با ریسک بالای هک طراحی شده بود اما حالا همه کاربران برای محافظت بیشتر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - از دیوایس اندرویدی خود می‌توانند به صورت اختیاری در آن ثبت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - نام - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - کنند. با این حساب، به نظر می‌رسد که تغییرات یاد شده فقط کاربران اندرویدی که در این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - برنامه ثبت نام کرده‌اند را تحت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - تأثیر قرار می‌دهد و باقی کاربران می‌توانند همچنان طبق رویه گذشته به دانلود اپ‌های شخص ثالث ادامه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone