🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  5. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12369.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کلیدی و قیمت جهانی مدل پایه ردمی نوت ۱۰ پرو فاش شد

سری ردمی نوت ۱۰ رسما پنج‌شنبه همین هفته مصادف با ۱۴ اسفند معرفی می‌شود. حالا چند روز مانده به رونمایی رسمی این خانواده، دو گزارش منتشر شده که یکی قیمت مدل پایه ردمی و دیگر ...

سری ردمی نوت ۱۰ رسما پنج‌شنبه همین هفته مصادف با ۱۴ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - اسفند معرفی می‌شود. حالا چند روز مانده به رونمایی رسمی این خانواده، دو گزارش منتشر شده که یکی قیمت مدل پایه ردمی و دیگر مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۰ پرو را فاش می‌کند.

چندی پیش در شایعه‌ای اعلام شد که ردمی نوت ۱۰ پرو در نسخه‌های مختلفی با ۶ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این نسخه‌ها شامل پیکربندی ۶ + ۶۴ گیگابایتی، ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. حالا گفته - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - شده که نسخه ۶ + ۶۴ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - گیگابایتی ردمی نوت ۱۰ پرو احتمالا برای بازار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - جهانی با قیمت ۲۷۹ دلار عرضه می‌شود.

در گزارش دیگری یک کانال یوتیوب هندی به نام Sistech Banna تصویری از جعبه ردمی نوت ۱۰ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - پرو را به اشتراک گذاشته که روی کاور آن می‌توانیم مشخصات قطعات اصلی دستگاه را ببینیم. این تصویر که از منبعی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - ناشناس به دست این کانال رسیده، نشان می‌دهد که نوت ۱۰ پرو برای دوربین سلفی از حفره‌ای در مرکز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - بخش بالایی نمایشگر استفاده می‌کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان

مدل پرو - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - از خانواده ردمی نوت ۱۰ نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +FHD دارد. چیپست این گوشی اسنپدراگون 732G است و باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - ساعتی ظرفیت دارد. این باتری از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، ذکر شده که حسگر اثر انگشت در پهلوی دستگاه قرار گرفته است. این کانال یوتیوبی مدعی است که ردمی نوت ۱۰ پرو احتمالا نسخه 5G هم خواهد داشت.

ردمی نوت ۱۰ پرو با اندروید ۱۱ و پوسته MIUI 12 به بازار می‌آید. این تلفن هوشمند احتمالا برای دوربین عقب از یک ماژول - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - بهره خواهد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - برد.

در کنار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - این گوشی مدل ضعیف‌تری به نام ردمی نوت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - ۱۰ نیز عرضه می‌شود که طبق شایعات نمایشگری از نوع AMOLED دارد. ردمی نوت ۱۰ با پردازنده اسنپدراگون ۶۷۸ و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. به‌علاوه، یک دستگاه دیگر به نام ردمی نوت ۱۰ پرو مکس هم در راه است که احتمالا اسنپدراگون 768G، دوربینی چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone