🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12364.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ نسل جدید تلویزیون‌های میکرو LED و QLED خود را معرفی کرد

سامسونگ امروز در رویداد مجازی «Unbox & Discover» از جدیدترین محصولات صوتی و تصویری خود برای سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد که شامل تلویزیون‌های میکرو LED و QLED می‌شود. تلویزیون‌ها در سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌اند ...

سامسونگ امروز در رویداد مجازی «Unbox & Discover» از جدیدترین محصولات صوتی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - و تصویری خود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - برای سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد که شامل تلویزیون‌های میکرو LED - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - و QLED می‌شود.

تلویزیون‌ها در سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و در کنار افزایش ابعاد، با فناوری‌های جدیدی وارد بازار شده‌اند. سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که در این پیشرفت نقش بزرگی ایفا کرده و حالا از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی

تلویزیون میکرو LED

سامسونگ سال ۲۰۱۸ از تلویزیون میکرو LED خود با نام «The Wall» رونمایی کرد که ماژولار است و حداکثر یک نمایشگر ۲۹۲ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای نصب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - این تلویزیون به تجهیزات خاصی نیاز است. حالا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند در سال ۲۰۲۱ این فناوری را به شکل تلویزیون‌های سنتی معرفی کنند.

تلویزیون‌های میکرو LED جدید سامسونگ حاشیه‌های بسیار کمی دارند و در نسخه مختلفی از ۷۶ اینچی گرفته تا ۱۱۰ اینچی وارد بازار می‌شوند. مدل‌های ۹۹ و ۱۱۰ اینچی اواخر ماه جاری میلادی وارد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - بازار جهانی می‌شوند. مدل ۸۸ اینچی در پاییز از راه می‌رسد و نسخه ۷۶ اینچی هم در ماه‌های آینده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

تلویزیون‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - مجهز به فناوری میکرو LED روشنایی و عمق مشکی بالایی دارند و همچنین کیفیت تصویر بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. سامسونگ برای این تلویزیون‌ها از فناوری «4Vue» یا نمای چهارگانه استفاده کرده که توسط آن می‌توان حداکثر محتوای ۴ منبع را بطور همزمان مشاهده کرد. برای مثال می‌توان در بخشی از این تلویزیون مسابقه ورزشی دید، در بخش دیگری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - به مشاهده فیلم نشست یا بازی ویدیویی انجام داد.

تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ

سامسونگ با مدل ۲۰۲۱ تلویزیون‌های Neo QLED کیفیت تصویر بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  این تلویزیون‌ها از پردازنده «Neo Quantum» و فناوری «Quantum Mini LED» بهره می‌برند. مینی LED کوانتومی ابعاد بسیار کوچکتری نسبت به LED عادی دارد که کنترل بسیار دقیق نور را ممکن می‌کند.

رنگ مشکی در این تلویزیون‌ها عمیق است، روشنایی بالایی دارند و بطور هوشمند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - رزولوشن محتوا را افزایش می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که خریداران به کیفیت تصویر بالایی دست پیدا کنند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی

کره‌ای‌ها برای اینکه گیمرها بهترین استفاده را از این تلویزیون‌ها داشته باشند، با ایکس باکس سری ایکس در ایالات متحده آمریکا و کانادا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - همکاری می‌کند. همانطور که می‌توان حدس زد، این همکاری منجر به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - ارائه قابلیت‌های گیمینگ برای نسل جدید کنسول‌ بازی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس می‌شود. این تلویزیون‌های 4K در هر ثانیه ۱۲۰ فریم را به نمایش می‌گذارند و زمان پاسخگویی برابر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - ۵.۸ میلی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - ثانیه دارند.

سامسونگ برای بهینه‌سازی بیشتر عملکرد مدل ۲۰۲۱ تلویزیون‌های Neo QLED - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - و QLED با شرکت AMD هم همکاری داشته و اولین تلویزیون با قابلیت پشتیبانی از «Freesync Premium Pro» برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی را روانه بازار می‌کند. علاوه بر این، قابلیت «گیم بار» مشاهده سریع بخش‌های حیاتی بازی را هم برای گیمرها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - فراهم می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی

سامسونگ همچنین با اپ Health امکان ورزش را در دورانی که بخاطر شیوع کرونا نمی‌توان به باشگاه‌ها رفت، برای خریداران فراهم می‌کند. در سال ۲۰۲۱ کره‌ای‌ها قابلیت مربی هوشمند را به این اپ اضافه کردند که کاربران - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - با خرید دوربین بطور جداگانه، می‌توانند از آن بهره ببرند. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند وضعیت بدن افراد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ساوه استان مرکزی - را تحلیل کند.

تلویزیون‌های Neo QLED جدید سامسونگ با مدل‌های QN800A و QN900A و رزولوشن 8K، در نسخه‌های ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچی وارد بازار می‌شوند. نسخه‌های 4K این تلویزیون‌ها با مدل‌های QN90A و QN85A با ابعاد بززگتر از ۵۰ اینچ در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone