🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15016.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سیستم عامل فیوشا گوگل بالاخره منتشر شد؛ ارائه برای نسل اول نست هاب

فیوشا از مدت‌ها قبل زیر دست مهندسان گوگل در حال توسعه بود تا این شرکت سیستم عامل جدیدی را از صفر داشته باشد. حالا رسما تایید شده که این سیستم عامل برای اولین بار روی ...

فیوشا از مدت‌ها قبل زیر دست مهندسان گوگل در حال توسعه بود تا این شرکت سیستم عامل جدیدی را از صفر داشته باشد. حالا رسما تایید شده که این سیستم عامل برای اولین بار روی یکی از محصولات خود این شرکت یعنی نسل اول «نست هاب» منتشر می‌شود.

گوگل تایید کرده که از امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای دارندگان نسل اول نست هاب منتشر می‌کند که اگرچه کارکردهای اصلی این دستگاه را تغییر نمی‌دهد ولی Cast OS مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی - لینوکس را با سیستم عامل فیوشا جایگزین خواهد کرد. گوگل به کاربران اطمینان داده که تجربه نست هاب به همان شکل گذشته باقی می‌ماند. دلیلش این است که نمایشگرهای هوشمند گوگل با Flutter ساخته شده‌اند و از پلتفرم‌های مختلف از جمله فیوشا پشتیبانی می‌کند.

ما از سال ۲۰۱۶ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی - پیگیر توسعه فیوشا بودیم. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی - این نرم‌افزار ابتدا قرار بود یک رابط کاربری جاه‌طلبانه باشد ولی رفته‌رفته قرار شد به محصولی برای همه دستگاه‌های گوگل از دستگاه‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی - خانگی گرفته تا کروم‌بوک‌ها تبدیل شود. چند هفته پیش نست هاب از مرجع Bluetooth SIG برای اجرای فیوشا ۱.۰ مجوز گرفت. حالا گوگل با پشت سر گذاشتن کنفرانس توسعه‌دهندگان خود برنامه‌های جدی‌ترش را برای این سیستم عامل آغاز کرده است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی

به‌روزرسانی فیوشا برای نست هاب - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی - در یک برنامه زمانی چند ماهه به دست کاربران می‌رسد و ابتدا کاربران Preview Program می‌توانند آن را نصب کنند. از آن‌جایی که اعلام شده رابط و تجربه کاربری دستگاه بدون - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی - تغییر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی - باقی می‌ماند، احتمالا بسیاری از دارندگان نست هاب اصلا متوجه مهاجرت به فیوشا نخواهند شد. با این حال، گوگل جانب احتیاط را رعایت خواهد کرد چون می‌داند که تغییر سیستم عامل از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری کار راحتی نیست.

این شرکت می‌خواهد با آزمایش عمومی فیوشا روی دستگاه‌های خود ثابت کند که سیستم عامل جدیدش حداقل آماده اجرا شدن روی لوازم هوشمند خانگی است. با این حال فعلا نمی‌دانیم که گوگل فیوشا را برای سایر دستگاه‌های مجهز به Cast OS هم منتشر خواهد کرد یا نه. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محلات استان مرکزی - طبق گزارش‌ها، شاید سامسونگ هم در آینده بجای اندروید، از فیوشا استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone