🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35690.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: تا ده روز آینده وضعیت بازار موبایل متعادل خواهد شد

محمد جواد آذری جهرمی در مراسم افتتاح طرح‌های مخابراتی در شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران به وضعیت بازار موبایل اشاره کرد و ضمن انتقاد نسبت به این اوضاع نوید این را داد که جو بازار ...

محمد جواد آذری جهرمی در مراسم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - افتتاح طرح‌های مخابراتی در شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران به وضعیت بازار موبایل اشاره کرد و ضمن انتقاد نسبت به این اوضاع نوید این را داد که جو بازار موبایل به زودی درست خواهد شد و گوشی به قیمت متعادل خود خواهد رسید.

وزیر ارتباطات ضمن افتتاح 37 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - طرح مخابراتی با سرمایه گذاری 73 میلیارد ریالی در این شهرستان، پیرامون واردات گوشی و نرخ ارز و لیست منتشر شده توسط وزارتخانه با خبرنگاران به گفتگو پرداخت و گفت:

«از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ابتدا به عنوان مدل برخورد با این پدیده بسیار نامبارک در جامعه که سبب رنجش و ظلم به مردم شد سه گام را مطرح کردیم و در گام اول اسامی شرکت های وارد کننده را منتشر و شفاف - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - سازی کردیم.گام دوم این بود که در راستای حقوق مردم سامانه ای را فراهم کنیم تا مردم ببیند که گوشی را که در بازار تهیه می کنند کدام وارد کننده این گوشی را وارد کشور کرده و آیا با ارز دولتی وارد کرده یا ارز آزاد. این هم انجام شد و این چارچوب را در گام دوم فراهم کردیم که مردم بتوانند شکایت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنند»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان

او سپس به گام نهایی وزارتخانه یعنی پیگیری قضایی متخلفین اشاره کرد و خبر داد که بازرسی‌های لازم در حال اجراست و گزارشات آن متعاقبا به مردم اعلام خواهد شد:

«الان در بازار احتکار وجود دارد و ما هم این مساله را کتمان نمی‌کنیم اما وضعیت طوری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - شده که قدرت خرید مردم پایین آمده و عملا مشتری بالفعلی در بازار نیست. در تلاشیم با اقدامات و پیگیری‌های لازم اوضاع را حل و فصل کرده و پیش بینی می‌کنیم که بین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک هفته تا ده روز زمان برای درست شدن قیمت در وضعیت بازار موبایل مورد نیاز است.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان

لیست منتشر شده توسط آذری جهرمی با اینکه شفافسازی‌های ضمنی را ایجاد کرد ولی سوالات بی‌جواب زیادی را برای کارشناسان باقی گذاشته است. پرسش‌هایی از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - جمله اینکه تخصیص ارز به مبلغ چهارهزارو 200 تومان با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - چه ضوابطی صورت گرفته است؟ شرکت‌های مذکور بر چه مبنایی انتخاب شده‌‌اند؟ میزان سهمیه هرکدام از آنها با چه معیارهایی تعیین شده‌‌اند؟ و سوالات دیگری که با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - توجه به صحبت‌های جهرمی به‌نظر می‌رسد برای رسیدن به پاسخشان باید تا زمان ارائه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - گزارشات بازرسی‌ها صبر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone