🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19786.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شکایت فیسبوک از یک شرکت به اتهام فروش لایک جعلی اینستاگرام

فیسبوک از یک سایت به جرم فروش لایک و کامنت جعلی اینستاگرام شکایت کرد. فیسبوک که مالک اینستاگرام محسوب می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای در وب سایت این شرکت از شکایت از شرکتی به نام Nakrutka ...

فیسبوک از یک سایت به جرم فروش لایک و کامنت جعلی اینستاگرام شکایت کرد.

فیسبوک که مالک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - اینستاگرام محسوب می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای در وب سایت این شرکت از شکایت از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - شرکتی به نام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - Nakrutka خبر داد. به گفته فیسبوک این شرکت با استفاده از شبکه‌ای از بات‌ها و نرم افزارهای خودکار، لایک، کامنت و فالوور جعلی اینستاگرام می‌فروشد.

این شبکه اجتماعی علاوه بر شکایت از Nakrutka، از توسعه دهنده‌ای به نام MobiBurn نیز شکایت کرد که با استفاده از نرم افزارهای مخرب داده‌های کاربران فیسبوک را جمع - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - آوری می‌کرد. محققان امنیتی قبلاً هشدار داده بودند که این شرکت با درخواست اطلاعاتی همچون نام، منطقه زمانی، آدرس ایمیل و جنسیت از فیسبوک به جمع آوری اطلاعات از دیوایس‌ها مشغول بوده است. فیسبوک می‌گوید این شرکت از همکاری کامل با فیسبوک برای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - رفع نگرانی‌ها سرباز زده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - است.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران

فیسبوک پیشتر از چندین فرد و کمپانی دیگر به خاطر نقض قوانین این پلتفرم و سواستفاده از داده‌ها شکایت کرده است. این شبکه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - اجتماعی اوایل سال جاری میلادی از توسعه دهنده‌ای اسپانیایی به جرم فروش لایک جعلی اینستاگرام شکایت کرد.

فیسبوک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - همچنین ۱۱ مهر ماه سال ۹۸ از یک کمپانی نیوزیلندی به نام Social Media Series Limited به دلیل افزایش مصنوعی لایک‌ها و تبلیغ غیرمعمولی پست‌ها در اینستاگرام شکایت کرد. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - فیسبوک می‌گوید این شرکت از طریق ارائه خدمات جعلی به طور تقریبی ۹.۴ میلیون دلار به جیب زده است. این پرونده سرانجام با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار غرامت به فیسبوک خاتمه یافت.

فیسبوک اسفند ماه سال ۹۷ نیز از چهار شرکت چینی به دلیل فروش لایک جعلی و فالوو شکایت و سال ۲۰۱۸ در مجموع ۱.۵ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کلاردشت استان مازندران - میلیارد پروفایل جعلی را حذف کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone