تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43521.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سیستم لیزری دوربین اصلی آیفون 8، سرعت و دقت فوکوس خودکار را افزایش می دهد

بنابر گزارشی که به تازگی منتشر شده، آیفون 8 اپل از سیستمی لیزری در پشت بهره می برد که باعث افزایش دقت و سرعت فوکوس خودکار به هنگام تصویربرداری شده و قادر به تشخیص عمق ...

بنابر گزارشی که به تازگی منتشر شده، آیفون - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 8 اپل از سیستمی لیزری در پشت بهره می برد که باعث افزایش دقت و سرعت فوکوس خودکار به هنگام تصویربرداری شده و قادر به تشخیص عمق برای اپلیکیشن های واقعیت افزوده است. گفته می شود اپل قطعات - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «لیزر حفره عمودی نشر کننده از سطح» (یا VCSEL) را از شرکت هایی مانند Lumentum و Finisar خریداری کرده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و این تجهیزات، تنها 2 دلار به ازای هر موبایل روی دست کمپانی خرج می گذارد.

دوربین جلویی آیفون 8 که پیش تر از سوی تحلیلگری به نام مینگ-چی کو «انقلابی» نامیده می شد، به سنسوری سه بعدی مجهز است و می تواند چهره کاربر را شناسایی کند. و برخلاف شایعات قبلی که این موضوع را تکذیب کرده اند، در گزارش امروز می خوانیم که آیفون 8 به احتمال فراوان به سنسور فیزیکی Touch ID مجهز می گردد.

تا به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این لحظه، اپل مشغول بهبود سخت افزار آیفون 8 برای اجرای واقعیت مجازی بوده و این موضوع با توجه به تمرکز کمپانی روی این تکنولوژی و نیز توسعه ARKit - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای iOS 11 جای تعجب چندان ندارد. شایعات و گزارش های مختلف هم تا به این لحظه از اعمال تغییرات فراوان در دوربین دوگانه اصلی دستگاه حکایت داشته اند و ظاهراً باید منتظر بهبودهای گسترده نسبت به نسل های پیشین آیفون باشیم.

وب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سایت Fast Company در گزارش خود می گوید که تعبیه سیستم VCSEL در دوربین اصلی آیفون 8، تصمیمی است که به صورت جدی دنبال می شود اما تعبیه آن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در دستگاه به «پیشرفت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مهندسان اپل در ادغام این سیستم با آیفون» بستگی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone