🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17611.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اتهامات تازه علیه سرویس‌های ابری گوگل و اپل؛ مقامات ایتالیا تحقیقات را آغاز کردند

سازمان رقابت ایتالیا (AGCM) درباره سرویس‌های فضای ابری کمپانی‌های اپل، گوگل و دراپ باکس به علت شکایت‌های مبنی بر اقدامات غیرمنصفانه تجاری تحقیق می‌کند. AGCM در بیانیه‌ای از این تحقیقات خبر داده و همچنین اعلام کرده ...

سازمان رقابت ایتالیا (AGCM) درباره سرویس‌های فضای ابری کمپانی‌های اپل، گوگل و دراپ باکس به علت شکایت‌های مبنی بر اقدامات غیرمنصفانه تجاری تحقیق می‌کند.

AGCM در بیانیه‌ای از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - این تحقیقات خبر داده و همچنین اعلام کرده که در مجموع ۶ تحقیق را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - در این زمینه آغاز کرده است. ایتالیا می‌خواهد سرویس‌های گوگل درایو، آی‌کلود اپل و همچنین دراپ باکس را مورد بررسی دقیق قرار دهد و همچنین به شکایت‌های مربوط به نقض دستورالعمل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - حقوق مصرف‌کننده این کشور نیز رسیدگی کند.

علاوه بر اقدامات غیرمنصفانه تجاری، مقامات نگران توضیحات نامناسب این کمپانی درباره نحوه جمع آوری اطلاعات کاربران و استفاده از آن‌ها برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - اهداف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - تجاری هستند. AGCM همچنین در حال بررسی بندهای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - ناعادلانه در قراردادهای سرویس‌های این کمپانی‌ها است، بندهایی که سرویس‌ها را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - برخی مسئولیت‌های نسخه‌های انگلیسی نسبت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - به ایتالیایی معاف می‌کند.

دراپ باکس به عدم اطلاع‌رسانی شفاف درباره قرارداد خود متهم شده، برای مثال نحوه انصراف از قرارداد یا تجدیدنظر در آن به درستی اعلام نشده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان

در ماه ژوئیه مقامات ایتالیا شروع به انجام تحقیقات ضدانحصار از شرکت‌های اپل و آمازون پیرامون هدفون‌های بیتس کردند. مقامات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - به این موضوع اشاره کرده بودند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - که امکان توافق میان این دو کمپانی مبنی بر عدم فروش محصولات بیتس و همچنین سایر دستگاه‌های اپل خارج از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - آمازون وجود دارد.

در ماه‌های اخیر فشار روی کمپانی‌های بزرگ فناوری افزایش پیدا کرده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - و آن‌ها تحت تحقیقات ضدانحصار گسترده‌ای در ایالات متحده آمریکا و همچنین اروپا قرار دارند. این احتمال وجود دارد که وزارت دادگستری آمریکا اواخر ماه جاری میلادی یک پرونده علیه گوگل باز و آن را ارائه کند.

اپل هم اکنون در حال مبارزه با اپیک بر سر قوانین اپ استور است که البته افراد زیادی نسبت به کارمزد بالای این غول فناوری آمریکایی و همچنین سیاست‌های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - آن واکنش نشان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سبزوار استان خراسان - داده‌اند. آمازون نیز با پرونده‌ ضدانحصار روبه‌رو شده که روزبه‌روز سنگین‌تر می‌شود. با وجود چنین مواردی، هنوز مشخص نیست این پرونده‌ها تاثیری در رفتار کمپانی‌ها خواهند داشت یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone