🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35364.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایالات متحده اجازه از سر گیری برخی فعالیت ها را به ZTE داد

وزارت بازرگانی ایالات متحده به طور موقت بخشی از ممنوعیت های اعمال شده علیه ZTE را لغو کرده است. در هفته گذشته بود که اعلام شد کمپانی چینی ZTE به دنبال توافق حاصل شده با ...

وزارت بازرگانی ایالات متحده به طور موقت بخشی از ممنوعیت های اعمال شده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - علیه ZTE را لغو کرده است.

در هفته گذشته بود که اعلام شد کمپانی چینی ZTE به دنبال توافق حاصل شده با دولت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ایالات متحده، جریمه تعیین شده را پرداخته است. تحریم این تولید کننده گوشی های هوشمند و تجهیزات مخابراتی از آنجایی آغاز شد که کمپانی به دور زدن تحریم های ایالات متحده علیه ایران و کره شمالی متهم شد. ZTE از ماه آوریل، تحت ممنوعیت صادر شده توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده از دریافت هر گونه فناوری از شرکت های آمریکایی برای مدت 7 سال منع شده بود.

در پی توافقی که در اواسط خرداد ماه حاصل شد این کمپانی قبول کرد یک میلیارد دلار جریمه را به ایالات متحده پرداخت کند - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و مبلغ 400 میلیون دلار را به عنوان تضمین بپردازد تا ممنوعیت های فلج کننده ای که کسب و کار آن را مختل کرده بود، پایان یابد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اکنون خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که بخشی از ممنوعیت های اعمال شده بر ZTE از 2 جولای (11 تیر ماه) برداشته شده. البته این لغو تحریم ZTE تنها تا روز اول آگوست (10 مرداد) ادامه خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که چه زمانی رفع تحریم ها دائمی خواهد شد، ولی منبعی نزدیک به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ZTE اعلام کرده که انتظار می رود کمپانی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چینی تا موعد مشخص شده در یک ماه آتی خود را با درخواست های ایالات متحده تطبیق دهد.

به دنبال این خبر ارزش سهام ZTE در شنزن به حداکثر مجاز افزایش در یک روز، یعنی 10 درصد افزایش یافته، میزانی که در یک سال گذشته بی سابقه بوده. همچنین سهام شرکت در هنگ کنگ نیز افزایشی 7.6 - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درصدی را تجربه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرده است.

تصمیمات اخیر ایالات متحده به دومین شرکت بزرگ تجهیزات مخابراتی چین اجازه می دهد به پشتیبانی از شبکه ها یا تجهیزات فعلی که قراردادهای مرتبط با آنها قبل از 15 آوریل است (26 فروردین 97 و در زمان اعمال ممنوعیت فروش تجهیزات - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به ZTE از سوی شرکت های آمریکایی) ادامه دهد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پیش از این تحریم های اعمال شده بر کمپانی مورد بحث موجب شده بود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از دریافت محصولات شرکت های آمریکایی از جمله کوالکام و گوگل منع شود. با این حال به نظر می رسد ZTE همچنان اجازه عرضه محصولات خود را نداشته باشد.

در ماه های اخیر دونالد ترامپ تلاش های متعددی کرده بود که تحریم های اعمال شده بر ZTE را از میان بردارد و این در حالی بود که بسیاری از نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه نگرانی های امنیتی خود در مورد کمپانی های چینی ZTE و هواوی را ابراز کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone