🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20892.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

فعالیت باشگاه مشتریان اسنپ آغاز شد

اسنپ از آغاز فعالیت باشگاه مشتریان خود با نام «اسنپ‌کلاب» خبر داد. در این باشگاه کاربران با استفاده از سرویس‌های مختلف اسنپ، جوایز و تخفیف‌های ویژه‌ای دریافت می‌کنند. در حال حاضر این قابلیت برای کاربران ...

اسنپ از آغاز فعالیت باشگاه مشتریان خود با نام «اسنپ‌کلاب» خبر داد. در این باشگاه کاربران با استفاده از سرویس‌های مختلف اسنپ، جوایز و تخفیف‌های ویژه‌ای دریافت می‌کنند. در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان - حال حاضر این قابلیت برای کاربران دارای سیستم عامل اندروید فعال شده است و برای استفاده از آن باید آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ را نصب کنید.

همانطور که در ماه گذشته خبر راه‌اندازی باشگاه مشتریان اسنپ توسط این گروه اعلام شد، حالا چند روزی است که این بخش با نام اسنپ کلاب به طور رسمی به اپلیکیشن اسنپ اضافه شده است. ویژگی جالب توجه اسنپ کلاب اینست که کاربران فقط با سرویس درخواست خودرو امتیاز جمع آوری نمی‌کند و با مواردی چون خرید شارژ و بسته اینترنتی نیز امتیاز کسب خواهند کرد. کاربران می‌توانند بر اساس این امتیازها در سرویس‌های مختلف این اپلیکیشن تخفیف‌های متنوعی دریافت می‌کنند. با ثبت سفارش‌های بیشتر امتیاز هر کاربر در اسنپ‌کلاب هم افزایش می‌یابد.

روابط عمومی اسنپ اعلام کرده که به همه کاربران ۵۰۰ امتیاز اسنپ کلاب داده می‌شود و اعطای این امتیاز به مرور برای تمامی کاربران فعال خواهد شد. محصولاتی که در بازارچه باشگاه مشتریان به فروش می‌رسد همگی کدهای تخفیف سرویس‌های اینترنتی دیگر است و تمامی این سرویس‌ها از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان - شرکای تجاری اسنپ به شمار می‌آیند؛ کدهای تخفیف - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان - اسنپ مارکت، اسنپ بایک، اسنپ دکتر، اسنپ‌فود بخشی از این جوایز هستند. پیش بینی می‌شود تنوع این کدهای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان - تخفیف به مرور بیشتر شده و کاربران بتوانند از جوایز متعددی و حق انتخاب بیشتری بهره‌مند باشند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان

کاربران می‌توانند با خریدهای بیشتر امتیاز خود را در باشگاه مشتریان اسنپ افزایش دهند. به این صورت که با هر هزار تومانی که در سرویس‌های درخواست خودرو، خرید شارژ و بسته اینترنت هزینه می‌کنند، ۱۰ امتیاز اسنپ‌کلاب دریافت خواهند کرد.

برای ورود به باشگاه مشتریان کافی است در همان اپلیکیشن اسنپ سرویس «اسنپ‌کلاب» را انتخاب کنید و سپس در بخش جایزه‌ها می‌توانید فهرستی از هدیه‌های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان - موجود را ببینید و در صورتی‌که امتیاز لازم برای استفاده از جایزه مورد نظرتان را دارید، گزینه «دریافت» را انتخاب کنید. سپس کد تخفیف مربوطه به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه «کپی کد» و گزینه «استفاده از کد» که در پایین صفحه قرار دارد، می‌توانید از تخفیف خود استفاده کنید. همچنین کدهای تخفیف ارسال شده برای هر کاربر در بخش «جایزه‌های من» ذخیره می‌شود تا کاربر بتواند بعدها هم به جزییات این کد دسترسی داشته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان - باشد.بعد از دریافت جایزه، در قسمت «جایزه‌های من» می‌توانید مدت اعتبار هر کد تخفیف را نیز مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اسنپ‌کلاب و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان - مرور قوانین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سبزوار استان خراسان - آن بلاگ اسنپ را بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone