🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15739.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل یک طراحی منحصر به فرد برای لولای آیفون تاشو ثبت کرد

از مدت‌ها قبل شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و حالا اطلاعات پتنت جدید اپل برای یک لولا با طراحی منحصر به فرد منتشر شده که احتمال معرفی چنین محصولی را قوت می‌بخشد. اطلاعات ...

از مدت‌ها قبل شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و حالا اطلاعات پتنت جدید اپل برای یک لولا با طراحی منحصر به فرد منتشر شده که احتمال معرفی چنین محصولی را قوت می‌بخشد.

اطلاعات این پتنت جدید اپل چندین روز پیش منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - شده و عنوان «دستگاه‌های الکترونیکی با نمایشگر گسترش‌پذیر انعطاف‌پذیر» را یدک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - می‌کشد. اپل در گذشته طراحی‌های مخصوصی را برای آیفون تاشو به ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - رسانده و پتنت جدید دوباره احتمال رونمایی از این گوشی منحصر به فرد را مطرح می‌کند.

در پتنت جدید اپل روی ساختار لولا تمرکز کرده است. در این لولا شاهد ساختار با چندین پیوند هستیم، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - بنابراین در آن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - از یک مکانیزم استفاده نشده و ساختارهای پیچیده‌ای در آن به چشم می‌خورند.

در این پتنت عنوان شده که ساختار لولا می‌تواند شامل دنده، تسمه و سایر ساختارهای هماهنگ‌کننده حرکت باشد. علاوه بر این شاید این لولا دارای قطعاتی برای حرکت متناسب با یکدیگر هم باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس

این لولا همچنین می‌تواند دارای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - میله و پیوندهایی با سطح تحمل منحنی مخالف باشد. اپل در این ساختار جدید از سطوح توقف هم استفاده می‌کند که از چرخش بیش از حد میله‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - و پیوندها با یکدیگر جلوگیری خواهند کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - پیوندها حتی شاید بتوانند اطراف یک نقطه محوری درون نمایشگر و جدا از ساختار لولا چرخش کنند.

این پتنت می‌تواند مربوط به نوعی آیفون با نمایشگر گسترش‌پذیر یا کشویی باشد، چرا که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - در توضیح آن نوشته شده که این لولا می‌تواند از حرکت‌های تاشو، کشویی، اسکرول و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - مواد دیگر پشتیبانی کند. شاید اپل در آینده از یک آیفون کامپکت با امکان گسترش ابعاد نمایشگر رونمایی کند، البته در حال حاضر نمی‌توان درباره آن اظهارنظر دقیقی کرد.

امسال شاهد رونمایی از چندین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - گوشی انعطاف‌پذیر و حتی رول‌شونده بودیم. اوپو گوشی مفهومی اوپو ایکس ۲۰۲۱ را با نمایشگر رول‌شونده معرفی کرد و سامسونگ گوشی گلکسی زد فولد ۲ را روانه بازار کرد. این احتمال وجود دارد که سال ۲۰۲۲ اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - به جمع چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر داراب استان فارس - شرکت‌هایی اضافه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کشور نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما آیا داراب هم تعمیرات اجاق گاز و فر دوو DGC-965S90 داره
پاسخ: بله در شهر داراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone