🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15737.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

این نمایشگر E Ink رنگی و انعطاف‌پذیر به لباس‌ها و گجت‌های پوشیدنی می‌آید

شرکت Plastic Logic در همکاری با E Ink از نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی و انعطاف‌پذیری رونمایی کرده که می‌توان از آن در گجت‌های پوشیدنی یا لباس استفاده کرد. این نمایشگر که Plastic Logic Legio Colour ...

شرکت Plastic Logic در همکاری با E Ink از نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی و انعطاف‌پذیری رونمایی کرده که می‌توان از آن در گجت‌های پوشیدنی یا لباس استفاده کرد.

این نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دستجرد استان قم - که Plastic Logic Legio Colour نام دارد، ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۲۴۰x۱۴۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دستجرد استان قم - پیکسل و تراکم ۱۳۲ پیکسل بر هر اینچ بوده و قادر به نمایش رنگ‌های قرمز، آبی، سبز، زرد، سفید و مشکی است. این نمایشگر به جای شیشه از پلاستیک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دستجرد استان قم - استفاده می‌کند، به همین دلیل انعطاف پذیر بوده و یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌هایی که آن را از نمایشگرهای جوهر الکترونیک قبلی متمایز می‌کند، بهره مندی از فناوری رنگی ACeP است که تا پیش از این اغلب در نمایشگرهای تبلیغاتی صنعتی به کار می‌رفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دستجرد استان قم

نمایشگر Legio Colour مثل تقریباً تمام نمایشگرهای جوهر الکترونیک کم مصرف بوده و حین نمایش تصاویر ثابت هیچ برقی مصرف نمی‌کند و میزان مصرف برق آن حین تازه‌سازی تصویر بسیار ناچیز ذکر شده است. این محصول همچنین از زاویه دید فوق عریض - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دستجرد استان قم - پشتیبانی کرده و به بک لایت نیاز ندارد.

شرکت Plastic Logic می‌گوید این نمایشگر با راهکارهای لمسی شرکت‌های شخص ثالث سازگار است و از آن می‌توان در محصولاتی همچون لباس، جواهر و گجت‌های پوشیدنی استفاده کرد.

نمایشگرهای E Ink مصرف انرژی بسیار کمی داشته و در گذشته در محصولات مختلف از جمله موبایل به کار رفته اند. در نمایشگاه CES امسال شرکتی به نام Onyx از موبایل اندرویدی با نمایشگر جوهر الکترونیک رونمایی کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دستجرد استان قم - مرداد ماه امسال نیز شرکت E Ink اولین کتابخوان الکترونیکی تاشو خود را معرفی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone