🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15729.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Clusterduck؛ خانه‌ی عجیب‌ترین اردک‌های جهان

تا حالا در بازی‌های زیادی آیتم، کارت و اسلحه جمع کرده‌ایم ولی بعید می‌دانم تا امروز اردک جمع کردن را تجربه کرده باشید! بازی Clusterduck یکی از عجیب و غریب‌ترین بازی‌های امسال است که یک ...

تا حالا در بازی‌های زیادی آیتم، کارت و اسلحه جمع کرده‌ایم ولی بعید می‌دانم تا امروز اردک جمع کردن را تجربه کرده باشید! بازی Clusterduck یکی از عجیب و غریب‌ترین بازی‌های امسال است که یک کلیشه‌شکنی تمام‌عیار را به نمایش گذاشته، و آنقدر در این کلیشه‌شکنی موفق بوده که در مدت زمانی کوتاه از عرضه مرز 10 هزار دانلود در گوگل پلی را پشت سر گذاشته است.

در بازی Clusterduck با پیچیدگی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - خاصی روبرو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - نیستید و صرفا تخیل بی‌پایان طراحان بازی همه‌چیز را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - جالب کرده است. با ورود به بازی سه لانه‌ی اردک و یک تخم اردک را می‌بینید که باید با ضربه زدن روی آن اولین اردک را دریافت کنید و بعد به همین ترتیب تعداد اردک‌هایتان را زیاد کنید. هرچه بازی جلوتر می‌رود به علت وجود جهش‌های ژنتیکی ظاهر اردک‌ها هم عجیب‌تر می‌شود و شاهد اردک‌هایی هستید که با کلاه، سری به شکل شمشیر یا بال‌هایی شبیه به اژدها به دنیا می‌آیند.تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس

هدف بازی ایجاد اردک‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - عجیب و غریب است پس اردک‌های معمولی خیلی هم به دردتان نمی‌خورند و بعد از گذشتن کمی زمان، فضای کافی برای بقیه‌ی اردک‌هایتان وجود نخواهد داشت چون فقط ۲۵ اردک می‌توانند در فضای سفیدرنگ بازی زندگی کنند. بنابراین باید تعدادی از اردک‌ها حذف بشوند و این‌جا است که حفره‌ی عجیب وسط صفحه به درد می‌خورد و می‌توانید اردک‌هایی که ظاهر تکراری دارند یا به اندازه‌ی کافی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - عجیب نیستند را داخل حفره بیاندازید.

اما این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - بازی تا کجا ادامه خواهد داشت؟ انتهای این فستیوال اردکی عجیب و غریب کجاست؟ مشخصا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - این وضع عجیب و غریب هم پایانی دارد و به همین دلیل بخشی در بازی وجود دارد که مجموعه‌ی همه‌ی انواع بال‌ها، بدن‌ها و سرهای عجیب را در لیستی ذکر کرده و شما می‌توانید ببینید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - کدام مدل‌ها را دارید و کدام را باید به دست بیاورید. وقتی می‌خواهید یک جوجه اردک تازه را به بازی اضافه کنید می‌توانید از بین دو مدل کمیاب و عادی انتخاب کنید و بهتر است - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - این انتخاب را با توجه به دسته‌بندی موجود در همین بخش انجام بدهید.تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس

هرچند که در پس‌زمینه‌ی بازی فقط صدای کواک کواک اردک‌ها را می‌شنویم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - اما جالب است که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - بدانید طبق گفته‌ی PikPok که سازنده‌ی بازی است از ۲۵۲ افکت صوتی مختلف استفاده شده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - بازی هیچ کنترل خاصی ندارد و نیازی به آموزش هم نخواهید داشت.

در کل می‌توانیم بگوییم بازی Clusterduck ترکیبی از سادگی و خلاقیت است که برای پر کردن وقت‌های خالی گزینه‌ی جالبی است. اگر دوست دارید این بازی را تجربه کنید، از باکس دانلود پایین مطلب استفاده کنید. ضمنا این بازی رایگان است و پرداخت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - درون‌برنامه‌ای فقط برای حذف تبلیغات گاه به گاه داخل بازی است که چندان اهمیت خاصی ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس

Clusterduck

سازنده: PikPok قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آباده استان فارس - iOS حجم: 143/39 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone