🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15731.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

با ربات Ropot هوندا آشنا شوید؛ فرشته نگهبان کودکان در هنگام عبور از خیابان

هوندا به تازگی یک ربات کوچک توسعه داده که روی شانه کودکان قرار می‌گیرد. این ربات به نام «Ropot» با سنسورهای خود از کودکان در برابر تصادفات محافظت می‌کند. این ربات که هوندا آن را به ...

هوندا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - به تازگی یک ربات کوچک توسعه داده که روی شانه کودکان قرار می‌گیرد. این ربات به نام «Ropot» با سنسورهای خود از کودکان در برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - تصادفات محافظت می‌کند.

این ربات که هوندا آن را به عنوان یک «ربات مشاور - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - ایمنی» توصیف می‌کند، یک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - نگهبان دیجیتال کوچک به همراه چندین سنسور است که برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - اطلاع دادن خطرات احتمالی به کودکان به یک روش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - ارتباط ساده متکی است.

در حالی که چندین سال تا ورود خودروهای خودران به بازار فاصله - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - داریم، در سال‌های اخیر سنسورها و سیستم‌های کمک راننده زیادی به خودروها اضافه شده‌اند. در حالی که ابتدا آن‌ها در ماشین‌های گران‌قیمت مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اکنون بسیاری از خودروها دارای سنسورهای پارک، هشدار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - برخورد با موانع و همچنین تصادف هستند.

هوندا نیز به عنوان یکی از سازندگان مطرح خودرو دارای چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - سیستم‌هایی است و آن‌ها را تحت برند «Honda Sensing» در اختیار مشتریان خود قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - می‌دهد. اگر خودرویی دارای این مجموعه باشد، در هنگام عبور از مناطق شلوغ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - بطور خودکار ترمز می‌کند یا در صورت خروج ناگهانی از خط، خودرو را دوباره میان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - خطوط قرار می‌دهد. حالا Ropot می‌تواند بخش کوچکی از این کارها را برای کودکان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - انجام دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان

این ربات به مشکلات رایج کودکان در ژاپن رسیدگی می‌کند. کودکان ژاپنی در سن ۷ سالگی وارد مدرسه ابتدایی می‌شود و مسیر خانه تا مدرسه را پیاده می‌روند که نتیجه آن افزایش تصادفات است.

شاید در ابتدا تمام مشکلات را گردن بی‌احتیاطی کودکان بیندازید اما تحقیقی نشان می‌دهد که میدان دید کودکان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - کمتر از بزرگسالان است. بنابراین آن‌ها نمی‌توانند به خوبی محیط اطراف خود را ببینند.

Ropot شبیه به یک اسباب بازی به نظر می‌رسد، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - اما به فناوری‌های زیادی مجهز شده. این ربات دارای سنسور GPS است که می‌توان مسیر را روی آن تنظیم کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - در زمان عبور کودک از خیابان، این ربات می‌لرزد تا به او یادآوری کند که باید دو طرف خیابان را ببیند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان

این ربات دارای سنسور شناسایی خودرو است و زمانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - خودرویی از پشت به کودک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - نزدیک شود، می‌لرزد تا او وضعیت ایمنی خیابان را بررسی کند. نتایج پیاده‌وری‌های روزانه درون Ropot ثبت می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آبیک استان زنجان - گوشی هوشمند بررسی کرد.

این اطلاعات شامل زمان‌هایی هم می‌شود که کودک پیش از عبور از خیابان، توقف نکرده است. تیم هوندا شروع به آزمایش نمونه اولیه این ربات با کودکان ژاپنی کرده و نتایج به امروز مثبت ارزیابی شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشودخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا شما سمت شهرداری آبیک تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در شهرداری شهر آبیک خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone